Příspěvky na Facebook - pokročilý postup

24.07.2025

Zvyšte efektivitu vašich příspěvků na Facebooku pomocí pokročilých technik. Naučíme vás využívat různé AI modely a otestovat váš obsah ještě před publikováním.

Posuneme vaši práci s Facebookovými příspěvky na novou úroveň. Ukážeme vám, jak maximálně využít šablonu pro generování příspěvků na Facebook s různými AI modely jako je Claude, GPT-4 a Grok, jak správně popsat téma a cílové publikum, a jak efektivně pracovat s hlasem vaší značky.

Naučíme vás unikátní postup testování vašich příspěvků pomocí multichatu, kde zjistíte, jak bude reagovat skeptik, potenciální zákazník i člověk, který o vaší firmě nikdy neslyšel. Díky této zpětné vazbě budete schopni vytvářet příspěvky, které zaujmou i ty nejnáročnější čtenáře a přesvědčí je k akci. Ušetřete čas a zvyšte efektivitu vašeho marketingu na sociálních sítích.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes vám chci ukázat pár takových tipů, jak pracovat s šablonou pro generování příspěvků na Facebook. Je to jedna ze šablon, kterou používáte velmi rádi, tak si pojďme ukázat pár takových tipů, jak si práci s ní ještě zlepšit.

To, co je tedy potřeba udělat, tak v Everbotu na titulní stránce si najdete příspěvek na Facebook. To je ta šablona, o které mluvím. Když jste v té šabloně, tak doporučuji, můžete si samozřejmě tady nechat chat GPT 4, ale rozhodně stojí za vyzkoušení Claude a rozhodně stojí za vyzkoušení model Grok, se kterým já jsem si tento příspěvek vyzkoušel vygenerovat. Ten Grok, já ho reálně moc nepoužívám, ale když už ho použiju, tak ho volím především proto, že se mi líbí, že jak se říká, tak ten Grok si nebere servítky. Tady popíšete to téma. Samozřejmě, že čím lepší to téma máte, tak tím, řekněme, jako čím lépe to téma popíšete, tak tím lepší dostanete výsledek. Vy se samozřejmě můžete na ta témata zeptat třeba i multichatu, nebo chatu, anebo třeba, když si budete generovat optimálního zákazníka tady pro to cílové publikum. Já jsem tady toho optimálního zákazníka tak jako, řekněme, nemazal, protože jsem tady napsal, že téma jsou solární panely, dokáží ušetřit domácnostem se dvěma dětmi hodně peněz. A dal jsem si tady, že to cílové publikum jsou tátové od rodin, je jim nějakých 35 let a mají rodinný domek.

Ale mohl bych samozřejmě si tady ještě otevřít šablonu pro optimálního zákazníka, což by, pokud jako máte čas, nebylo vůbec na škodu. Tady si popíšete třeba, že jste firma, která právě instaluje ty solární panely, ideální zákazník, tak si prostě dáte člověk, co přemýšlí o tom, že by chtěl solární panely, anebo člověk, co vůbec jako neví, že by je chtěl a podobně, a dáte si vygenerovat. A potom vlastně ten výsledek si vložíte sem do toho cílového publika.

V tónu hlasu máte několik přednastavených tónů, kdy můžete vybrat pozitivní, neutrální, vtipný, cokoliv podobného, ale docela i dobře funguje. Vyzkoušet si pohrát, samozřejmě začněte s některým z těch přednastavených, který vám dává smysl, profesionální, nadšený, cokoliv podobného, ale můžete vyzkoušet třeba jako moderátor z rádia, to bude takový jako hodně žoviální, je tam nějaký vtípek. Můžete tam zkusit napsat profesor z vysoké školy, to jsem tam měl vlastně napsáno já, cokoliv podobného, anebo můžete přidat hlas vaší značky.

Pokud hlas značky ještě nepoužíváte, tak tady po levé straně si rozklepněte tady tu záložku hlas značky a vytvořte si hlas značky. To vlastně pak znamená, že Everbot se v případě zapnutí toho hlasu značky bude chovat tak, že vlastně perfektně zná tu vaši firmu, respektive všechny ty informace, které vy mu nasdílíte, tak on vlastně použije pro to, aby vám vytvořil ten příspěvek. To znamená, že když mu dáte i nějaká citlivá data o firmě, tak on je tam, pokud budou kontextově dávat smysl, jakoby zohlední. Pokud mu třeba jenom řeknete, kdo je váš zákazník, klient, nějaké minulé výsledky, dosažené úspěchy, tak on to bude zohledňovat, pokud to bude dávat smysl do kontextu.

Doporučuji ten příspěvek, on je defaultně nastavený docela krátký, myslím si na 40 slov, nechte si ho někde mezi dvěma sty a sedmi sty, řekněme osmi sty maximálně slovy na ten Facebook. Záleží, jestli to má mít jako spíš edukativní nebo vtipný, cokoliv podobného. Já jsem tady chtěl, řekněme, takový edukativní příspěvek, ve kterém jsem měl nějakým způsobem taťku od rodiny přesvědčit, že by ta investice mohla dávat vlastně smysl. A dostal jsem takovýhle článek nebo příspěvek.

Ten článek jsem si prostě jednoduše okopíroval a ještě před tím, než ho vložíte do Facebooku, přičemž on je připravený, můžete udělat CTRL-C, CTRL-V a vložit ho, tak jsem ještě šel do multichatu. A já mám tenhle postup hrozně rád. A v multichatu se ptám, co si o tomto příspěvku na Facebooku pomyslí někdo, kdo nikdy neslyšel o mojí firmě, co si pomyslí skeptik a co si pomyslí někdo, kdo o instalaci už přemýšlí. A tady vlastně vložím ten příspěvek, který mi Everbot vygeneroval. A přečtu si tady od těch jednotlivých modelů, co říkají ti jednotliví lidé v té mojí cílovce. A nejvíc mě zajímá vlastně skeptik. A pokud mi tady vyjde, že skeptik má nějaké závažné pochybnosti, které mi budou dávat prostě smysl, tak řeknu těm modelům, ať ten článek přepíšou tak, aby uspokojil i skeptika. A teprve potom, pokud ten článek samozřejmě bude dávat smysl, je potřeba si ho přečíst, tak ho vkládám do toho Facebooku. A když to vlastně řeknu jednoduše, tak takhle velmi rychle si vygenerujete docela velké množství relevantních a hlavně zajímavých příspěvků, které by mohly dobře fungovat s tou vaší cílovkou na Facebooku.

Jsme u konce dnešního tipu a já doufám, že se vám tento tip líbil a že vám pomůže generovat, řekněme, trošku lepší příspěvky pro Facebook a trochu rychleji, tím pádem vám ušetří trochu času a samozřejmě, že přitáhne více zákazníků, respektive, že ty zákazníky nějakým způsobem dotáhne, aby více poptávali vaše zboží nebo kupovali vaše zboží.

Pokud byste měli jakékoliv otázky nebo vás zajímalo cokoliv, a to nejen ohledně používání třeba této facebookové šablony, tak nám můžete kdykoliv napsat na [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme. Zároveň mi dovolte, abych vás pozval na naše živé Everbot dílny, což jsou takové každotýdenní, vždycky to je ve středu ráno, živé hovory online přes Google Meet se mnou a s dalšími odborníky na umělou inteligenci, na marketing, na SEO a na další témata. Vždy vám ukazujeme nějaké zajímavé téma, zároveň jsme vám k dispozici po celou hodinu a pomáháme vám nastavit všechno v Everbotu nebo vám ukázat postupy, které budou fungovat tak, že v podstatě jenom párkrát kliknete a dostanete takovýmhle způsobem příspěvky, fotky, obrázky, videa, tak abyste je mohli okamžitě nasadit pro vaše podnikání.

Abych nezapomněl, pokud se náhodou díváte na toto video a Everbot ještě nemáte, tak pod tímto videem klikněte a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi, ať si vše můžete vyzkoušet a začít s umělou inteligencí konečně pracovat. A vyzkoušejte Everbot, protože Everbot je revoluční český nástroj a máme ambici stát se světovou jedničkou v umělé inteligenci. A není to jenom nějaký marketingový obrat, ale je to realita. Náš tým tvoří Everbot tak, aby se vám používal velmi jednoduše, abyste nemuseli být odborníci na umělou inteligenci, abyste měli všechny důležité nástroje pod jedním přihlášením a abyste ho prostě a jednoduše milovali. A věřte mi, že ho milovat budete, protože vám ušetří desítky hodin práce a dodá vám výstupy, které berou dech a výsledky vám dodá na jedno maximálně dvě kliknutí. Což znamená takhle, jak už jsem říkal. Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky Everbotu, udělejte si ho jednodušší díky umělé inteligenci a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

30denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01