Zjistěte, jak efektivně vyhodnotit zákaznické průzkumy a získat konkrétní doporučení pro zlepšení konverzního poměru vašich kampaní během pouhých minut.
Vyhodnocování zákaznických průzkumů už nemusí být časově náročný proces plný dohadů. S Everbotem transformujeme surová data z vašich dotazníků do přehledných analýz s konkrétními doporučeními během několika minut. Na praktickém příkladu ukážeme, jak identifikovat důvody nízkého konverzního poměru a získat strukturované vyhodnocení včetně demografických trendů.
Naučíme vás, jak správně interpretovat odpovědi respondentů pomocí různých AI modelů, porovnávat jejich výsledky a ověřovat přesnost dat. Pomocí těchto revolučních poznatků pak můžete efektivně upravit vaše reklamní kampaně, webové stránky, e-mailový marketing a další aspekty vašeho podnikání pro dosažení lepších obchodních výsledků.
Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes vám chci ukázat, jak vyhodnotit vaše zákaznické průzkumy. V minulém videu jsem ukazoval, jak si pomocí umělé inteligence vytvořit dotazník, který pošlete vašim klientům nebo lidem, kteří se klienty nestali, a tím pádem se dozvíte důležité věci.
O co tedy jde? Pokud chcete zjistit, jak vylepšit váš byznys, tak se nabízí několik možností. Jednou z nich je poslat dotazník a důležité je si ještě uvědomit, komu ho pošlete. Samozřejmě musíte poslat dotazník stávajícím zákazníkům, kteří vám zvládnou odpovědět, jak jsou spokojeni a cokoliv podobného. Problém je ten, že u nich se málokdy dozvíte, jak skutečně vylepšit váš konverzní poměr, váš e-shop, vaše podnikání a cokoliv podobného, protože oni už zákazníky jsou. Proto je lepší se zeptat zákazníků, kteří zvažovali, že by se zákazníky stali, a nakonec to neudělali, nakonec se těmi zákazníky nestali. A přesně takový dotazník tady mám vyhodnocený. V minulém videu jsem si ukázali, jak ho připravit a dneska tady mám na takový dotazník odpovědi. Ukážu, tady jsou sumarizované odpovědi těch respondentek, kterým se ten dotazník posílal, a teď to potřebujeme nějak vyhodnotit. Co s tím?
Ty otázky v tom dotazníku, respektive abyste byli v kontextu, tak se jedná o dotazník epilačního studia, to znamená kosmetického salonu, který odstraňuje ženám chloupky. Posílali jsme ten dotazník ženám, které si stáhly náš voucher, zvýhodněný voucher na první ošetření, ale nakonec vlastně na to ošetření nedorazily a nestaly se klientkami.
Takže první otázka, kterou jsme těm respondentkám pokládali, byla, jestli přemýšlely o bezbolestném odstranění chloupků ještě předtím, než viděly tu reklamu. Druhá otázka bylo, jak moc je ty chloupky trápí. Třetí otázka, proč nakonec to zvýhodněné ošetření nevyužily. A čtvrtá otázka byl tuším věk. Přesně tak. Tyhle otázky jsme si nadefinovali, protože sledujeme nějaký hlubší kontext, kdy chceme zjistit vlastně, jaká věková skupina nám vlastně nejčastěji uniká a jaký je ten důvod, jestli tam nemají peníze nebo vlastně o co jde. To znamená, že si takhle do Everbotu nahrajeme sumář těch vyplněných dotazníků. Je potřeba dát Everbotu zadání.
Já jsem tady pro vás to zadání zpracoval ve třech různých verzích, přičemž první je, že jsem v našem superchatu dal automatický výběr modelu a superchat si pro mě trochu překvapivě na to vypracování zvolil GPT 5.0. A musím říct, že ho vypracoval doopravdy jako perfektně. Řekl bych, že i lépe než mnou preferovaný model AI, se kterým uvidíte, že jsem pracoval za chvilku. To zadání znělo: "Dělal jsem marketingový průzkum, poslal jsem dotazník části mojí databáze. Jde o ženy, které viděly naši leadovou kampaň na Facebooku, poslaly lead a nakonec naši nabídku na zvýhodněné zkušební ošetření za 199 místo 2000 Kč nevyužily. Cílem dotazníku je, abych zjistil, jak mám moji kampaň upravit. Naše služba je bezbolestné odstranění chloupků metodou SHR in motion. Cílovka, na kterou máme kampaň nastavenou, jsou ženy 22 až 55, advantage plus. Ze salonu víme, že nejvíce peněz u nás nechává cílovka 40 až 50. Naše salony se často potýkají s tím, že žena vyplní lead, dokonce se objedná i na první sezení za tu zvýhodněnou cenu a pak nedorazí. V příloze jsou odpovědi od 30 žen, které vyplnily dotazník. Jsou tam tři uzavřené otázky a jedna otevřená. Udělej mi shrnutí o jednotlivých odpovědích, procentuální zastoupení atd. Kontextově vyhodnoť nějaký sentiment, trend atd., který se z odpovědí dá vyčíst, a dej mi doporučení, jak kampaň upravit, abych měl lepší konverzní poměr."
V první řadě tady mám nějaká procentuální shrnutí u těch jednotlivých odpovědí, u těch otázek, to je za mě úplně super. Pak je tady nějak rozebráno, co přibližně byl ten důvod, proč ty ženy nevyužily to ošetření. Tady vidíme, že tady byl nějaký důvod, že na to neměly čas, že byl špatný follow-up, že se bály, že to nakonec doopravdy bude bolet, přestože jsme říkali, že to bolet nebude. Byly tam nějaké špatné sociální důkazy, to znamená, že si přečetly nějaké recenze nebo reference, dále pohodlí, dostupnost, lokalita a další podobná, řekněme, témata. U otázky "Kolik vám je let" tady vidíme, že mi takhle vyhodnotilo v podstatě to věkové rozložení a vidíme, že tady mi to vyhodnotilo nějak kontextuálně vlastně to, o co šlo. A dokonce jsem dostal doporučení, jak tu kampaň upravit, to znamená, že mám zlepšit follow-up, zavést jednoduchý rezervační formulář, mám tady zlepšit nějaké dodržení termínu tím, že tam vložím například, že mají za tu rezervaci nějak zaplatit nebo něco. Máme tady udělat videa před a po a tak dál. Super, skvělé doporučení, přesně takhle to má vypadat.
Celé skvělé na tom je to, že to vyhodnocení, takhle napsat ten prompt, vložit ten dotazník a pak počkat na to vyhodnocení, trvalo dohromady asi pět minut. A jak už jsem ukazoval, automatický výběr modelu SuperChatu udělal GPT-5 nano. Já osobně, když dělám tyhle věci, tak preferuji Claude 4 Sonnet Reasoning v aktuální době. Jenom z toho důvodu, že mi přijde, že ty odpovědi jsou tak nějak lépe strukturované. Když se podíváme tady na to, co vybral Everbot, na ten automat, vlastně bych řekl, že ty odpovědi z toho GPT-5 nano jsou dokonce i o trošku lepší. Co se týče třeba těchto doporučení a podobně, tak mi přijde o trošku lepší než to, co dal ten Claude. Ale mně prostě jednoduše vyhovuje to, jak ten Claude vždycky stylizuje, dobře se mi to čte a cokoliv podobného. Vidíme, že tady mám takhle trochu lépe shrnuté ty důvody nevyužití té služby, ale nemáme to tak detailně, jako on je popisoval tady. Kde to bylo? Tady někde to bylo. Tady. Jo, on to tady popsal trochu jinak. Já to tady mám tak jako bodově, ale pro mě je to jednodušší.
Nakonec jsem tady zase dostal nějaká, řekněme, doporučení, jak to upravit. V podstatě ta doporučení se velmi shodují s tím, co popsal tady ten GPT-5 nano. Jsou velmi podobná. A pak tady jsou nějaká další doporučení, která on tam třeba neměl. Vidíme, že vlastně mám tady, řekněme, vyřešený problém. Můžu se dál nějak odpíchnout a začít tu službu zlepšovat.
Mě ale ještě zajímalo, tak chci ještě ukázat, že u té otázky 3, kde ty ženy psaly, že na ten termín zapomněly, tak jestli náhodou se neděje, že na to třeba zapomíná nějaká konkrétní věková skupina. A ukázalo se, že nejvíc to zapomínání dělají ženy 26 až 35 let, přičemž i on sám zmiňuje, že těch 30 respondentek je prostě malý vzorek. Zmiňovaly to oba dva modely, že by bylo potřeba těch respondentek mít víc.
Potom tady vlastně vidíme nějaké rozložení toho, jak zapomínaly. A mě ještě potom zajímalo, jestli se dá třeba podle slohu, který psaly, určit nějaké jejich IQ, nebo mi více říct něco o jejich osobnosti. Jde mi o to, že z těch salonů se často od té obsluhy vrací taková zpětná vazba, že některé ty klientky, které přijdou, jak se v uvozovkách říká, že to je "materiál", že to jsou prostě jako "pacientky", že se s nimi vlastně nedá vůbec pracovat. Tak mě zajímalo, jestli náhodou nějaký takovýhle trend tady úplně není, že bych tam třeba tahal nekvalitní leady a cokoliv podobného. Claude mi tady řekl, že to je diskriminační. Nicméně i tak tady odvodil docela další nějaké, řekněme, praktické části toho uvažování a říká mi vlastně o tom, že se doporučuje zaměřovat spíš na vzdělanější segment, protože mají lepší příjmy, a tady někde říkal, že by se s nimi dalo i lépe pracovat a cokoliv podobného.
Další způsob, jak můžete ten zákaznický průzkum vyhodnotit, je přes multichat, který mě osobně moc nevyhovuje, ale přijde mi fajn, že vy se můžete ujistit v tom. Často víme, že se hodně uživatelé Everbotu ptají, jestli můžou věřit tomu, co tam ten model napsal. A teď vy si jednak tady díky tomu ověříte, jestli ten model lže nebo nelže, protože když se podíváme, tak já vím, že tady na odpověď na otázku číslo jedna 20 žen dalo ano a 10, že dalo ne, takže je správná, a můžeme tady vidět, že mi model dvojka se netrefil, že to špatně posčítal. A vy vlastně tady takhle díky tomu zjistíte, když se podíváte do toho multichatu, jestli náhodou ten model prostě jednoduše nelže. Zároveň se můžete podívat, jak to ty modely mezi sebou hodnotí, jak se třeba liší Claude v odpovědích a v nějakém tom kontextovém vyhodnocení oproti třeba ChatGPT a cokoliv podobného. To je za mě taky super a záleží, jak moc do hloubky se tím chcete zabývat.
Každopádně, když jste dřív dělali zákaznické průzkumy, tak jste se v podstatě tak jako podívali na ty odpovědi a snažili jste se z toho něco odtušit. A když se podíváte, jaká doporučení vám dal třeba GPT 5 nano, tak si myslím, že je to velká motivace k tomu začít dotazníky a dotazníkové kampaně ve vašem podnikání, ať už je to e-shop nebo sběr leadů nebo cokoliv podobného dělat, protože můžete získat revoluční data, díky kterým pak můžete upravovat vaše reklamy, přistávací stránky, e-shopy, funnely, mailingy, nabídky a cokoliv podobného.
To je z dnešního tipu vše. Já doufám, že ten tip byl pro vás velmi hodnotný a že vám přinese víc zákazníků, víc peněz a že vám usnadní taky práci v podobě nějakého ušetření času práce s tím dotazníkem.
Pokud byste měli jakoukoliv otázku, a to nejen třeba takhle k práci s těmi modely nebo se superchatem nebo k vyhodnocování takových známých dokumentů a tak, můžete nám napsat na [email protected] a naši kolegové vám moc rádi odpoví tak nejlépe, jak budou umět. A nebo je tady další možnost. Každou středu v 10 hodin ráno živě přes Google Meet můžete dorazit na náš takový živý AI workshop, říkáme tomu interně AI dílny, kde vám vždy ukazujeme nějaké expertní téma, jak umělou inteligenci použít pro vaše podnikání, buď je to téma, které jsme sami vymysleli a myslíme si, že se vám hodí, anebo jste si o to téma sami napsali. A v následující půlhodině odpovídáme na všechny dotazy, které nám kladete, a snažíme se odpovědět tak nejlépe, jak budeme umět. Rád bych vás tímto vyzval, ať si připravíte vlastní dotazy a dorazíte na naše živé dílny, kde se společně podíváme na to, jak umělou inteligenci implementovat do vašeho podnikání tak, abyste skutečně začali šetřit čas, peníze a byli výkonnější, aby vám umělá inteligence pomohla.
Pokud jste tohle video viděli a náhodou nemáte aplikaci Everbot, tak klepněte pod tímto videem na odkaz, kde si můžete rezervovat jeho pětidenní bezplatnou verzi a Everbot si vyzkoušet a začít umělou inteligenci konečně používat. Já si právě myslím, že nejlepší způsob, jak začít umělou inteligenci používat, je právě s Everbotem, protože naši vývojáři Everbot tvoří tak, abyste ho milovali, a já věřím, že si ho zamilujete, protože jak vidíte, tak spousta věcí funguje na jedno, dvě kliknutí a zároveň máte všechny ty důležité umělé inteligence sdružené do jedné aplikace a můžete třeba i porovnávat jejich výsledky, tak jako jsme si porovnali dnes, což se může v mnoha případech hodit.
Každopádně používejte Everbot a dejte nám zpětnou vazbu pomocí našich AI dílen anebo [email protected], pokud vám něco nefungovalo, pokud byste potřebovali pomoci. Buďte efektivní a já se s vámi těším na viděnou u dalšího videa.


