Jednotná marketingová komunikace

04.09.2025

Konzistentní firemní komunikace na jedno kliknutí. Funkce Hlas značky zapamatuje tón, styl i hodnoty vaší firmy a automaticky je aplikuje na všechny vytvořené materiály.

Proměňte Everbot ve virtuálního marketingového zaměstnance, který zná vaši firmu do nejmenšího detailu. V tomto webináři vám představíme unikátní funkci Hlas značky, která by měla být jednou z prvních věcí, kterou v Everbotu nastavíte. Naučíme vás, jak přesně definovat komunikační styl vaší značky včetně tónu, formálnosti a způsobu oslovení, aby všechny vaše výstupy působily konzistentně a profesionálně.

Díky správně nastavenému Hlasu značky již nebudete muset při každém novém zadání vysvětlovat, kdo je vaše firma, jaký má byznys model a kdo jsou vaši zákazníci. Ukážeme vám, jak dramatický rozdíl přináší použití této funkce při generování obsahu a jak vám pomůže ušetřit desítky hodin práce. Vaše marketingová komunikace bude působit, jako by ji psal člověk, ne umělá inteligence, což zvýší důvěryhodnost a rozpoznatelnost vaší značky u klientů. Připravte se na revoluci v efektivitě vaší marketingové komunikace.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes se společně podíváme, jak si z Everbotu udělat virtuálního marketingového zaměstnance, který zná vaši firmu do nejmenšího detailu. Everbot má, troufám si říct, velmi unikátní funkci, která se jmenuje hlas značky. Najdete ji, když se přihlásíte do Everbotu, tak tady po levé straně. Když si hlas značky otevřete, tak se dostanete do tabulky, která vypadá takto.

Pokud to s používáním Everbotu a umělé inteligence myslíte vážně, tak za mě byste si hlas značky měli vytvořit jako jednu z prvních věcí, kterou v Everbotu budete tvořit. Dokáže vám totiž ušetřit extrémní množství času při zadávání různých příkazů, při vypracovávání úkolů a vlastně při všem, co budete s umělou inteligencí vyrábět a vytvářet. A nebudete muset umělé inteligenci pořád dokola vysvětlovat, kdo je vaše firma, o čem je vaše firma, proč vaše firma, jak funguje, jaký je byznysový model a cokoliv podobného.

Pojďme se podívat, já tady třeba vytvářím hlas značky pro moji ženu, jsem ho tady vytvořil a pojmenoval jsem si ho Andrea Dundová a dal jsem tady nějaké pokyny pro umělou inteligenci. Dal jsem tady prostě to, jak chci, aby ta umělá inteligence komunikovala ve všech těch věcech, které bude tvořit, vlastně jakým stylem ta Andrea nějakým způsobem mluví a jak se chce vyjadřovat. To znamená, že tady máme, že komunikuje přátelsky, ale formálně, vyká, ale s velmi přátelským tónem, jejím cílem je v té marketingové komunikaci edukovat, pomáhat a když si lidé budou něco číst, tak nechci, aby si někdy řekli, ježiš, tohle byl čas k ničemu. A tak dále. Popsal jsem tady celý ten komunikační styl.

Další věc, kterou jsem udělal, tak jsem tady vlastně popsal, kdo to je, proč, jaké má zkušenosti, proč si o sobě myslí, že je ta nejlepší na světě, když to řeknu jednoduše. Popsal jsem tady nějakého optimálního zákazníka, popsal jsem tady marketingový koncept 4P a zároveň vlastně proč to děláme, kdo je ten optimální zákazník. A hlas značky jsem si uložil. Co je super, tak k tomu hlasu značky se můžete kdykoliv vracet, když se třeba změní okolnosti, něco nového přibyde, zjistíte, že jste něco zapomněli, tak si jenom otevřete ten správný hlas značky, který máte vytvořený a prostě si tady dopíšete a dáte znova uložit.

Když máte ten hlas značky vytvořený, tak se pojďte podívat, co to umí. Já si tady dám takový jako velmi jednoduchý úkol, který všichni pochopíme a všichni se do něj dokážeme vžít, a to je, že potřebujeme vytvořit pět blogových článků. Místo toho, co by se stalo, když bych vlastně stejnou větu vložil do, řekněme, jako obyčejné umělé inteligence bez hlasu značky, tak vidíme, že ten výstup bude nějaký takový zvláštní. Tady si ověříme, že ten hlas značky fakt není zapnutý, abychom to viděli, a necháme si tady prostě udělat nějaký výstup.

A teď vidíme, že tady je udržitelnost každodenní v životě, technologické trendy a podobně. Vlastně to vůbec nesouvisí s mým ani s tím Andreiným podnikáním a je to jakože úplně mimo. Nezajímá to moje publikum. A dává to smysl, protože jsem mu tady nevysvětlil, kdo je moje publikum, proč to chci a cokoliv podobného. A to je právě to, co by zabralo čas, když to děláte opakovaně pořád dokola a vždycky to vysvětlíte trošku jinak, vždycky na něco trošku zapomenete a nedržíte ten jednotný komunikační styl. Díky tomu hlasu značky budete pořád komunikovat jedním a tím samým tónem.

Zatímco když ten stejný úkol udělám se zapnutým hlasem značky, vidíte, že tady máme zapnutý hlas značky, dělá se to tady dole, tady přes ten megafon, tak zadám úplně stejný příkaz a vidíme, že tady mám vlastně návrhy na články, které úplně perfektně korelují s tím, co potřebuji. Potom třeba si tady můžu dát, použiju šablonu na deník ideálního zákazníka, kterou najdete tady v šablonách, vyplním ji a nahraju tady ten deník a vidím, že tady dostanu mnohem lepší ještě výsledky pro toho mého konkrétního klienta ideálního, který by mohl cokoliv potřebovat.

A teď třeba můžu prostě jenom říct, ať mi ten jeden článek zpracuje, cokoliv podobného. Nebo tady můžu zadat, že chci pět témat, která vlastně nemá žádný konkurent a bude to s klientem rezonovat a mám tady dalších několik témat, ale nemusím vypisovat, o co jde. Kdykoliv otevřu vlastně nové okno, otevřu si nový chat, zadám nějaký příkaz, tady zapnu ten hlas značky a mám stejný komunikační styl. Pokud tam napíšu, že chci mluvit nespisovně jako Hagrid z Harry Pottera, tak to tam prostě jednoduše bude mluvit nespisovně. Pokaždé to nemusím vysvětlovat. Když tam dám, že chci tykat, že chci vykat, pokaždé to bude dělat to stejné, aniž bych to pořád dokola vysvětloval. Neustále budete vlastně používat jednu a tu samou komunikaci a bude to tím pádem víc vypadat, že to psal člověk a ne umělá inteligence.

Jsme u konce dnešního tipu a já doufám, že vám tento tip a ta funkce hlas značky pomůže ušetřit nejen vlastně spoustu času s tím zadáváním, ale zároveň díky té jednotné komunikaci budete poznatelnější a pro vaše klienty uvěřitelnější, důvěryhodnější. Zároveň doufám, že vám to pomůže ty nové klienty získat.

Pokud byste měli jakékoliv otázky nebo vás zajímalo cokoliv ohledně a nejen takhle tvorby hlasu značky a práce s ním, ale cokoliv ohledně Everbotu a umělé inteligence, můžete nám kdykoliv napsat na e-mail [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme. A nebo je tu druhá možnost a to je ta, že dorazíte na naše každotýdenní živé vysílání, na takzvanou AI dílnu, což je takový každotýdenní online živý hovor se mnou a s dalšími odborníky třeba na SEO, na e-mail marketing, na e-shopy, na cokoliv dalšího. A kromě toho, že vám vždycky ukazujeme nějaký expertní tip, jak s umělou inteligencí posunout vaše podnikání kupředu, tak se nás můžete ptát na jakékoliv dotazy a my vám na vše odpovíme, nebo vám vše ukážeme, nebo vám to pomůžeme nastavit, tak abyste dostali jednoduše ty nejlepší výsledky, jaké pro vás Everbot umí vygenerovat.

Abych nezapomněl, pokud náhodou Everbot ještě nemáte a na toto video se díváte, tak pod videem najdete odkaz na pětidenní bezplatnou verzi Everbotu, takže si můžete Everbot i umělou inteligenci vyzkoušet a začít s ní konečně pracovat. Jsme Everbot a jsme revoluční český nástroj s umělou inteligencí a máme ambici stát se světovou jedničkou a není to jenom nějaký marketingový obrat, ale je to realita. Everbot je totiž vytvořený proto, abyste ho milovali a já věřím, že ho milovat budete, protože vám ušetří desítky hodin práce a dodává výstupy, které berou dech. A hlavně ty výstupy dodá na jedno dvě kliknutí, což znamená prakticky takhle. Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky umělé inteligenci, udělejte si ho jednodušší díky Everbotu a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

14denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01