Dnešní doba nahrává sociálním sítím. Nestačí mít e-shop s kvalitními a žádanými produkty. Musíte zajistit, že o něm zákazníci budou vědět. No, a právě na sociálních sítích je dost potenciálních zákazníků, které je potřeba oslovit. Psát příspěvky, nebo tvořit newslettery patří k základním nástrojům marketingu.
Každá sociální síť má trochu jinou cílovou skupinu, malinko odlišný způsob komunikace a také jiné možnosti nebo omezení.
Typické znaky a vlastnosti:
Optimální formáty:
Typické znaky a vlastnosti:
Optimální formáty:
Typické znaky a vlastnosti:
Optimální formáty:
Napsat příspěvek na Facebook, Instagram nebo na LinkedIn není nijak složité. Dá se to zvládnout během pár minut. Napsat příspěvek, který zaujme natolik, že z něj lidi navštíví vaši stránku, vyžaduje už trochu zkušeností. Napsat příspěvek, který lidi zaujme a začne se virálně šířit, to už je umění.
Navíc není možné dlouhodobě jen občas impulsivně něco napsat. Je zapotřebí vytvořit si obsahový plán. Ideálně na celý měsíc dopředu, ale klidně i na delší období. Ale uznejte sami – naplánovat 30 různých příspěvků může dát zabrat. Navíc je to nutné násobit počtem sociálních sítí, které chcete používat, protože nejde jen tak zkopírovat příspěvek z Facebooku třeba na LinkedIn.
A to je chvíle pro Everbota a jeho asistenty a šablony. S podporou umělé inteligence získáte takový plán běhen jednoho dopoledne.
Nejjednodušší bude zaúkolovat Everbota od začátku do konce. A začátkem je vytvoření marketingové strategie. K tomu dobře poslouží šablona „Marketingový plán“.
Vyžaduje jen pár informací, jako název a zaměření firmy, co je cílem strategie a v jaké jsme zrovna situaci. Výsledkem je celkem podrobný plán, který vás povede krok za krokem k vybudování účinné strategie pro dosažení cíle.
Celý plán tu vypisovat nebudeme, ale nechybí v něm:
Řekli byste, že s analýzou současné situace vám asi AI nepomůže? Ne tak docela! Víte například, jak často zveřejňujete příspěvky, na jakých sociálních sítích, jak často rozesíláte newsletter a kolika příjemcům. Tak to prostě předložte v Chatu (nebo Multi Chatu) se žádostí o zhodnocení vaší současné situace.
Dalším krokem zřejmě bude analýza konkurence. A tady je umělá inteligence opravdu silná. Sami zřejmě znáte své konkurenty, ale AI umí z jejich webů nebo jiných zdrojů získat cenná data a stanovit jejich silné a slabé stránky. Pokud konkurentům něco funguje, navrhne to začlenit i do vaší strategie.
Postupujte prostě krok za krokem podle navrženého plánu a konzultujte každý bod s Everbot Chatem. Například stačí zadat jednoduchou žádost o přípravu obsahového plánu na Facebook a za pár vteřin máte jasno:
A jdeme stále hlouběji a do větších detailů. Na pondělí máme v plánu zveřejnit motivační citát. Pomůže nám šablona „Příspěvek na Facebook“ Do něj vlastně zkopírujeme pokyn z obsahového plánu a Everbot už se o vše postará:
"Život je jako jídlo – když vybíráme kvalitní ingredience, dostaneme ten nejlepší výsledek. Pečujte o své tělo bezlepkově a uvidíte, jak se promění váš svět!" 🌱💪 #ZdravýŽivot #Bezlepek #Motivace #Celiakie
Pokud to myslíte s marketingem vážně, nemine vás tvorba obsahu. Jsou firmy, které zaměstnávají dokonce celé týmy, jejichž úkolem je psát příspěvky, články na blog, newslettery, novinky atd.
Pokud chcete ušetřit čas i peníze, raději investujte do účtu v Everbotu. To, na čem i specialista a odborník stráví několik dní, máte v Everbotu za pár minut, přinejhorším za pár hodin.