Ať už máte nějakou představu o SEO, nebo ne, jedno je vám asi jasné – kvalitní obsah je to, co potřebujete na svém webu mít. Kvalitní článek na téma, které vaše zákazníky zajímá, dokonalý popis prodávaného produktu nebo služby, lákavý obrázek, ilustrující přínos vaší nabídky, nic z toho nesmíte opominout.
Dnes si ukážeme, jak Umělá inteligence v Everbotu pomůže takový obsah navrhnout, napsat a upravit přímo na míru a pro potřeby vašich zákazníků.
Klasickým problémem většiny e-shopů je, že jsou prostě „jedni z mnoha“. Dejme tomu, že prodáváte drony a RC modely na dálkové ovládání. Po zadání klíčového slova „RC modely“ vám Google nabídne tisíce výsledků. Pokud máte trochu štěstí, bude váš web mezi nimi. Ale na jaké pozici? Najdou vás vůbec vaši zákazníci?
Pokud e-shop spolupracuje s nějakým dodavatelem, objevuje se často problém duplicitních textů. Majitel e-shopu prostě importuje data, která mu poslal dodavatel, a zobrazí je nezměněna na svém e-shopu. Takto to ale udělá i 10 konkurenčních e-shopů, takže všichni pak zobrazují naprosto stejné popisky produktů. Jak se pak má Google rozhodnout, když chce nabídnout uživateli nejlepší výsledek? E-shopy se nijak neliší.
Základem tedy je odlišit se od ostatních, vyniknout a vybočit. A nejjistější způsob je úprava popisků produktů. Ideálně i nějaký článek na blog, který konkurence nemá.
Vymýšlet a psát popisky pro tisíce produktů, aby byly zajímavé a čtivé, to je nadlidský úkon. Ano, jsou firmy, které to dělají, ale také na to zaměstnávají celé týmy lidí. Zabere to opravdu významné množství času. Ne každý si může dovolit platit několik lidí na plný úvazek, kteří budou jen sedět a psát a psát. Naštěstí můžete zaúkolovat umělou inteligenci.
Everbot nabízí hned několik přístupů:
Šablony jsou výborný způsob, jak tvořit specializované texty. V Everbotu najdete množství kategorií, a v nich spousty šablon na dané téma. Pokud se tedy bavíme o tvorbě popisků produktů na e-shopu, můžeme jít do kategorie SEO a v ní najít šablonu „Popis produktu na e-shopu“.
Šablony jsme pečlivě trénovali na konkrétní činnost, abyste nemuseli umělé inteligenci dlouze vysvětlovat, co se po ní žádá. Stačí tedy vyplnit jednoduchý formulář, do kterého vložíte svůj současný popis produktu (který máte od dodavatele produktu), adresu stránky s produktem na vašem e-shopu, doplníte typického zákazníka a zvolíte si tón, jakým má AI popisek napsat.
Everbot umí vygenerovat až 4 varianty popisků. Doporučujeme toho využít, protože v každém z nich může být trochu jiný pohled na věc. Tyto texty pak samozřejmě můžete kombinovat a upravit podle sebe, ale klidně si můžete jen vybrat ten nejlepší z nich a použít ho beze změn.
Můžete také experimentovat s různými modely, jelikož každý z nich vyniká v něčem jiném.
Pokud chcete více svobody a s umělou inteligencí si prostě popovídat, zvolte „AI Chat“. Tady máte naprostou svobodu v tom, jak zadat úkol, který má AI vyřešit. Můžete jí například předat celý svůj současný popisek produktu a požádat, aby jej upravila pro lepší čitelnost. Nebo doplnila příběh uživatele. Klidně můžete požadovat i oživení textu nějakým obrázkem (ačkoliv na to je lepší použít modul „AI Grafika“).
Jakmile vám Everbot odpoví, můžete mu také upřesňovat zadání tak dlouho, jak budete chtít. Třeba ho donutíte k delšímu textu, k doplnění dalších informací apod. Trochu to sice prodlužuje práci, ale výsledek je pak přesně podle vašich představ – dokonalý.
A to si představte, že když použijete „Multichat“, bavíte se rovnou s několika modely najednou, takže si hned můžete udělat představu, který vám odpovídá nejlépe. Jde to s až osmi modely najednou!
Slyšeli jste někdy například o marketingovém modelu 4P? Problem, Promise, Proof, Proposal? Nejspíš ne, a nemusí vás to trápit – máte dost jiných starostí. Nicméně právě takovéto modely mohou zvýšit zájem zákazníků a zvýšit prodej.
Jde vlastně o to, jak se zákazníkem pracovat. Je to trochu psychologie, kdy třeba zákazníkovi představíte problém, který může zrovna řešit, pak mu slíbíte, že mu ho pomůžete vyřešit, jako řešení nabídnete svůj produkt nebo službu a ukážete mu, jak se asi bude cítit, když problém zmizí.
Takovýchto marketingových modelů je více, a budete je nacházet v Everbotu, jak je budeme postupně doplňovat. První z nich, tedy onen 4P, si už vyzkoušet můžete. Stačí opravdu jen zadat jednoduchý text, který popisuje váš produkt, firmu, či službu, a nechat Everbota pracovat. Výsledek pak začleníte do popisu produktu.
Cesta k úspěchu je jedinečnost. Být buď první, nebo jiný. Lépe odpovídat na potřeby svých zákazníků. Jedinečné a zajímavé popisky produktů či služeb jsou pro Google lákavé a takové weby pak rád nabízí těm, co hledají vaši nabídku.
Everbot vám umožní takový popisek získat během několika málo minut. Ještě nemáte účet? Vyzkoušejte si umělou inteligenci zdarma a přesvědčte se sami, jak je to snadné!