Obchodní podmínky pro prodej digitálních produktů zprostředkovávajících AI služby třetích stran

1. OBECNÁ USTANOVENÍ A POJMY

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) určují pravidla pro prodej digitálních produktů a poskytování služeb (dále jen „Produkty“) prostřednictvím webového portálu everbot.cz společnosti Everbot s.r.o., se sídlem na adrese Olomoucká 267/29, Opava, IČ: 21868212, DIČ: CZ21868212 (dále jen „Prodávající“).

1.2. Podmínky podrobně vymezují a upřesňují práva a povinnosti Prodávajícího a osoby nakupující produkty či služby (dále jen „Zákazník“).

1.3. Tyto Podmínky tvoří neoddělitelnou součást každé Kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Zákazníkem prostřednictvím webového portálu.

1.4. Veškeré právní vztahy mezi Prodávajícím a Zákazníkem, které nejsou výslovně upraveny těmito Podmínkami, se řídí příslušnými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.).

1.5. Tyto Podmínky jsou veřejně dostupné na webových stránkách Prodávajícího a jsou závazné pro všechny prodeje Produktů realizované prostřednictvím webového portálu Everbot.

1.6. V souladu s DSA (Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2022/2065 ze dne 19. října 2022 o jednotném trhu digitálních služeb) je pro účely jednotného kontaktního místa zřízena elektronická adresa: [email protected].

1.7. Prodávající prohlašuje, že z jeho strany nedochází k žádné úpravě či změně obsahu Zákazníkem vložených dat.

1.8. Produkt – Everbot je softwarovou aplikací, která slučuje v jednotlivých modulech AI aplikace třetích stran. Everbot je ve vlastnictví Prodávajícího.

1.9. Aplikace – aplikací je Produkt.

1.10. Předplatné – Zákazník si dle svých preferencí zvolí typ předplatného, jehož úhradou je Prodávajícím zpřístupněn plnohodnotný Produkt. Předplatné je hrazeno z platební karty Zákazníka automaticky, a to vždy k datu, ke kterému končí předchozí období uhrazeného Předplatného.

1.11. Kupní smlouva/Smlouva – kupní smlouvou se rozumí smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Zákazníkem. Prodávající je dle Kupní smlouvy povinen zpřístupnit plnohodnotné funkce Produktu a Zákazník je povinen hradit související Předplatné.

1.12. Uživatelský účet – jde o účet Zákazníka v Produktu s vlastními přístupovými údaji, který si je Zákazník povinen zřídit, aby mohl Produkt využívat.

1.13. Kredit – v závislosti na jednotlivých typech předplatného Prodávající načte Zákazníkovi tzv. kredity (v Produktu také pod názvem výrazem „slova“), které umožňují plnohodnotné využití aplikace. Kredity se odečítají v návaznosti na specifickou náročnost a délku uživatelských vstupů a výstupů v jednotlivých modulech Produktu. Balíček "Unlimited" poskytuje zákazníkovi možnost čerpat měsíčně 1 000 000 slov.

1.14. Zkušební doba – doba, po kterou má Uživatel plnohodnotný přístup do aplikace zdarma.

2. REGISTRACE, OBJEDNÁVKA, PŘEDPLATNÉ A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Na webových stránkách Prodávajícího jsou uvedeny podrobné informace o nabízených Produktech, včetně jejich hlavních vlastností a ceny, která zahrnuje DPH.

2.2. Zákazník je povinen se před uzavřením Kupní smlouvy registrovat registračním formulářem na webové stránce www.everbot.cz čímž splní povinnost zřídit si Uživatelský účet a získá přístup do Aplikace. Minimální věk Zákazníka pro registraci je 18 let. Zákazník je povinen poskytnou přesné a úplné informace. Své údaje k účtu Zákazník nesmí s nikým sdílet ani svůj účet nikomu zpřístupňovat a je plně odpovědný za aktivity, které nedodržením této odpovědnosti v účtu proběhnou.

2.3. Podmínkou pro plnohodnotné využívání Produktu je registrace platební karty Zákazníka do systému společnosti Stripe Inc. a zaplacení příslušného Předplatného. Předplatné je následně hrazeno automaticky v intervalech, které odpovídají typu Předplatného, tj. měsíčně, půlročně, ročně.

2.4. Potvrzením platby Zákazníkem za zvolené předplatné, začne běžet Zkušební doba. Pokud Zákazník v průběhu Zkušební doby zruší Předplatné, nebude mu účtována platba za Předplatné. Předplatné lze zrušit v nastavení Uživatelského účtu. Předčasným ukončením Zkušební doby přichází Zákazník o plnohodnotný přístup do Produktu okamžitě.

2.5. V případě, že zákazník zruší Předplatné v průběhu čerpání období, které odpovídá uhrazenému předplatnému, ztrácí Zákazník přístup k plnohodnotnému přístupu k Produktu v okamžiku, kdy skončí období již uhrazeného Předplatného. To znamená, že Zákazník může po zbytek již zaplaceného období Produkt plnohodnotně využívat a Prodávající proto poměrnou část Předplatného za období od okamžiku zrušení Předplatného do konce uhrazeného období Zákazníkovi nevrací ani jinak nenahradí.

2.6. V případě, že Zákazník provede tzv. upgrade Předplatného, tj., že se v průběhu již uhrazeného Předplatného rozhodne pro jiný typ Předplatného dle aktuálního ceníku tak:

2.6.1. V případě, že se jedná o dražší typ než aktuální (jedná se tedy o UPGRADE), tak Zákazník uhradí poměrnou část rozdílu ceny mezi starým a novým balíčkem za zbytek aktuálního období. Zákazník tímto bere na vědomí, že minimální výše úhrady za rozdíl ceny je 15 Kč. Po skončení aktuálního období bude Zákazník již povinen hradit plnou výši nově zvoleného typu Předplatného. Nový typ Předplatného, resp., jeho větší rozsah funkcí, je Zákazníkovi aktivován v okamžiku úhrady rozdílu ceny.

2.6.2. V případě, že se jedná o levnější typ než aktuální (tzv. DOWNGRADE), tak Zákazník může využívat možnosti aktuálního Předplatného, a to až do konce aktuálně uhrazeného období. Po skončení tohoto období je Předplatné Zákazníka automaticky převedeno na nově zvolený typ Předplatného a Zákazníkovi je účtována nová cena.

2.7. Objednávkový formulář jednotlivých typů předplatného obsahuje všechny nezbytné informace o Zákazníkovi, objednávaném Produktu, celkové ceně včetně daní a poplatků, způsobu úhrady a doručení, a případných nákladech (pokud se jedná o fyzický produkt) spojených s dodáním.

2.8. Smluvní vztah mezi Prodávajícím a Zákazníkem vzniká okamžikem, kdy Zákazník odešle objednávku prostřednictvím webového portálu Prodávajícího. Odeslání objednávky se provádí kliknutím na tlačítko „Potvrdit a začít 5 dní zdarma s Everbot“. Jednotlivé technické kroky směřující k uzavření smlouvy jsou zřetelné v průběhu procesu objednávky, přičemž Zákazník má před odesláním objednávky možnost její kontroly a případných úprav. Prodávající považuje údaje uvedené v objednávce za správné.

2.9. Zákazník má možnost před odesláním objednávky zkontrolovat všechny zadané údaje a případně je opravit.

2.10. Zákazník souhlasí s využitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smluvního vztahu.

2.11. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Elektronická podoba Smlouvy a daňového dokladu bude uložena v elektronickém archivu Prodávajícího po dobu pěti let.

2.12. Prodávající se zavazuje dodat objednaný Produkt Zákazníkovi a Zákazník se zavazuje za tento Produkt zaplatit sjednanou kupní cenu. Dodáním objednaného produktu se ve smyslu předchozí věty myslí přičtením Kreditů v uživatelském účtu.

3. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY

3.1. Cena Produktu je uvedena na webových stránkách Prodávajícího a rovněž v objednávkovém formuláři. Základní cenové rozdělení úhrady ceny Produktu je založeno na měsíčním, půlročním a ročním předplatném. Prodávající si vyhrazuje právo toto rozdělení změnit nebo zvýhodnit jednotlivé sazby předplatného.

3.2. Zákazník je povinen zaplatit kupní cenu Produktu bezhotovostním převodem na účet uvedený v objednávkovém formuláři, resp., Zákazník má následující možnosti úhrady Produktu:

3.2.1.Online platební kartou – platba je provedena prostřednictvím platební brány společnosti Stripe Inc.. Údaje vložené do platební brány (číslo karty, jméno, heslo apod.) jsou vkládány přímo do šifrováním zabezpečeného systému Stripe a Prodávající k nim nemá přístup.

Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že v případě, kdy platba z jakéhokoliv důvodu, zejména, avšak nikoliv výlučně, z důvodu technické poruchy mezi zpracovatelem platby a bankou nebo nedostatku prostředků na bankovním účtu Zákazníka, neproběhne, bude společnost Stripe oprávněna opakovaně pokusit se o dokončení procesu úhrady, a to po dobu 7 dnů od potvrzení úhrady Zákazníkem.

3.3. Případné slevy poskytnuté Prodávajícím Zákazníkovi nelze kombinovat.

3.4. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy Zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Prodávající Zákazníkovi po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu Zákazníka.

3.5. Prodávající si vyhrazuje právo změnit výši ceny Předplatného. Aktuální cena Předplatného je dostupná na adrese everbot.cz/#pricing. Nová cena Předplatného je pro zákazníka závazná počátkem prvního období Předplatného následujícího po již uhrazeném Předplatném.

3.6 Prodávající si vyhrazuje právo vyhlašovat soutěže, slevy či jiné zvýhodněné nabídky související s Cenou Produktu. Konkrétní podmínky každé takové nabídky budou v dostupné na internetové adrese www.everbot.cz/akce

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1. Okamžikem úhrady Předplatného Zákazníkem, resp., připsáním Předplatného na účet Prodávajícího, přičte Prodávající patřičný počet Kreditů do souvisejícího Uživatelského účtu. Od tohoto okamžiku může Zákazník plně využívat Produkt.

5. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

5.1. Produkt je duševním vlastnictvím Prodávajícího.

5.2. Žádné ujednání v těchto Podmínkách není možné vykládat jako postoupení ani udělení licence, podlicence nebo jiného užívacího práva ve smyslu autorského zákona, tedy zákona č. 121/2000 Sb. v účinném znění. Zákazník je oprávněn využívat Produkt a související služby, avšak není oprávněn tato softwarová řešení rozmnožovat, stahovat, instalovat ani jakkoliv šířit. Zákazník nemá oprávnění Produkt bez písemného souhlasu Prodávajícího zapracovávat do jiného softwarového vybavení.

5.3. Uzavřením Kupní smlouvy nevznikají Zákazníkovi žádná práva k ochranným známkám či jiným průmyslovým právům ve vlastnictvím Prodávajícího ani jiných třetích osob.

5.4. Přístupové údaje k digitálním Produktům jsou určeny výhradně pro osobní potřebu Zákazníka. Zákazník je povinen zachovávat důvěrnost těchto přístupových údajů a nesmí je sdílet s třetími osobami.

5.5. Digitální Produkty jsou chráněny autorskými právy. Jakékoliv neoprávněné šíření, kopírování či poskytování těchto Produktů třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu Prodávajícího je zakázáno.

5.6. Pokud Zákazník přidá recenzi na webové stránky či sociální sítě Prodávajícího, která by mohla být vnímána jako autorské dílo podle ustanovení autorského zákona, tedy zákona č. 121/2000 Sb. v účinném znění, uděluje tímto odesláním recenze Prodávajícímu výlučné a jedinečné právo toto dílo využívat v původní nebo změněné formě, bez omezení území a množství, jakýmkoliv způsobem a pro jakýkoliv účel, po celou dobu trvání majetkových autorských práv. Prodávající není povinen s touto licencí nakládat. Dále má Prodávající právo udělenou licenci přenést na třetí osobu nebo poskytnout podlicenci, a to bez jakýchkoliv omezení, s čímž Zákazník odesláním recenze výslovně souhlasí. Pro zamezení pochybností tato licence zahrnuje exkluzivní právo recenzi zveřejňovat, měnit, upravovat, kombinovat s dalšími díly, začleňovat do souborných děl, upravovat včetně překladů (například do jiného jazyka), včetně případného uveřejnění prostřednictvím třetích stran, a zveřejňovat recenzi pod jménem společnosti Prodávajícího, s čímž Zákazník souhlasí.

5.7. Zákazník je také informován, že Prodávající může recenzi publikovat na svých webových stránkách a profilech na sociálních sítích. Takové uveřejnění může obsahovat jméno (nebo přezdívku), které Zákazník použil při odesílání recenze.

5.8. Pokud Zákazník nechce, aby jeho recenze byla dále používána, je možné zaslat žádost na adresu [email protected], a recenze bude odstraněna.

5.9. Pokud se Zákazník domnívá, že došlo k porušení jeho práv duševního vlastnictví, může zaslat oznámení na níže uvedenou adresu. Prodávající si vyhrazuje právo odstranit nebo omezit obsah, který je podezřelý z porušování autorských práv, a případně také ukončit účty opakovaných porušovatelů.

Everbot s.r.o., se sídlem na adrese Olomoucká 267/29, Opava, IČ: 21868212, DIČ: CZ21868212

[email protected]

Písemná oznámení týkající se porušení autorských práv musí obsahovat následující informace:

  • Fyzický nebo elektronický podpis osoby, která je oprávněná jednat jménem majitele autorských práv.

  • Popis autorského díla, u kterého se domníváte, že došlo k porušení práv.

  • Popis místa na webových stránkách Prodávajícího, kde se nachází materiál údajně porušující autorská práva, aby jej bylo možné lokalizovat.

  • Vaši adresu, telefonní číslo a emailovou adresu.

  • Prohlášení, že v dobré víře věříte, že sporné užití není schváleno vlastníkem autorských práv, jeho zástupcem nebo zákonem.

  • Prohlášení, že výše uvedené informace jsou přesné, a že pod hrozbou trestu za křivou přísahu potvrzujete, že jste vlastníkem autorských práv nebo jste oprávněni jednat jménem majitele autorských práv.

6. ZÁNIK KUPNÍ SMLOUVY

6.1. UPLYNUTÍM DOBY

6.1.1. Kupní smlouva zaniká uplynutím období, která odpovídá délce Předplatného uhrazeného Zákazníkem. Příklad pro názornost:

  • Zákazník uhradil měsíční předplatné 10.1.2024. Kupní smlouva vznikla 10.1.2024. Zákazník hradil předplatné vždy ve výročí první úhrady, tj. 10.2., 10.3., 10.4., avšak 10.5. úhradu neprovedl. Smlouva tedy zanikla uplynutím doby dne 9.5.

  • Zákazník uhradil pololetní předplatné 10.1.2024, následně pak 10.7.2024 a 10.1.2025. Obnovu Předplatného ke dni 10.7.2025 však neprovedl, proto Smlouva zanikla ke dni 9.7.2025.

  • Zákazník uhradil roční předplatné 10.1.2024, následně pak 10.1.2025. Obnovu Předplatného ke dni 10.1.2026 však neprovedl, proto Smlouva zanikla ke dni 9.1.2026.

6.2. UKONČENÍ VE ZKUŠEBNÍ DOBĚ

6.2.1. Kupní smlouva zaniká v okamžiku, kdy Zákazník zruší Předplatné ve zkušební době.

6.3. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.3.1. Zákazník bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 1837 písm. l) zák. 89/2012 Sb. Občanský zákoník, nemá právo odstoupit od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči, pokud byl tento digitální obsah dodán s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a pokud byl Zákazník před uzavřením smlouvy informován o tom, že v takovém případě ztrácí právo na odstoupení od smlouvy. Za výslovný souhlas je dle těchto podmínek považován souhlas vyjádřený Zákazníkem před učiněním objednávky Předplatného.

6.3.3. Prodávající tímto Zákazníka výslovně informuje, že poskytování online služby bude zahájeno okamžitě po uzavření smlouvy a zaplacení Předplatného, a Zákazník tímto souhlasí s tím, že v takovém případě ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

6.3.4. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně odstoupit od Smlouvy Jednostranným prohlášením v situaci, kdy Zákazník závažným způsobem poruší některou z povinností, která vyplývá z Kupní smlouvy či Podmínek anebo v souvislosti s užitím Produktu závažným způsobem poruší povinnosti vyplývající ze zákona a jiných obecně závazných předpisů. Právo Prodávajícího na náhradu škody není tímto dotčeno.

6.3.5. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně odstoupit od Smlouvy v případě, že Zákazník je v prodlení s platbou dle Smlouvy ve lhůtě delší než 30 dnů po splatnosti.

6.3.6. Odstoupení od smlouvy je účinné ke dni, kdy bylo druhé straně doručeno dle pravidel stanovených v těchto Podmínkách.

7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

7.1. Práva a povinnosti stran ohledně odpovědnosti za vady se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy.

7.2. Prodávající odpovídá za to, že Produkt při převzetí Zákazníkem nemá žádné vady. Pokud Produkt není v souladu s kupní smlouvou, má Zákazník právo na bezplatné uvedení do stavu odpovídajícího smlouvě.

7.3. V případě, že Produkt vykazuje chyby, má Zákazník právo postupovat podle Reklamačního řádu dostupného na https://everbot.cz/reklamace

8. ŘEŠENÍ SPORŮ

8.1. Prodávající zajišťuje vyřizování stížností spotřebitelů prostřednictvím elektronické adresy [email protected]. Informaci o způsobu vyřízení stížnosti zašle Prodávající Zákazníkovi na jeho elektronickou adresu.

8.2. Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušným orgánem Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, s online platformou dostupnou na adrese https://adr.coi.cz/cs. Platforma pro online řešení sporů, která je k dispozici na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr, může být využita k řešení sporů mezi Prodávajícím a Zákazníkem z kupní smlouvy.

8.3. Kontaktním místem pro online řešení spotřebitelských sporů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, kterým se upravuje řešení spotřebitelských sporů online a mění nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o online řešení spotřebitelských sporů), je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, webová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz.

8.4. Zákazník tímto na sebe přebírá riziko změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Prodávající plně respektuje důvěrný charakter osobních údajů, které jsou chráněny a zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy.

9.2. Osobní údaje budou použity k plnění povinností Prodávajícího, včetně nezbytných účetních operací, a také pro marketingové účely, pokud s tím Zákazník vyslovil souhlas.

9.3. Zákazník souhlasí se zařazením svých osobních údajů do databáze Prodávajícího a s jejich následným zpracováním pro marketingové účely.

10. ODPOVĚDNOST A VÝSTUPY Z PRODUKTU

10.1. Prodávající neodpovídá za obsah (jeho kvalitu, délku či jiné vlastnosti) vytvořený napojenými aplikacemi třetích stran do Produktu. Části produktu, které jsou určeny ke generování textového nebo obrazového materiálu v některých případech nemusí a nebudou přesně odrážet skutečné osoby, místa nebo fakta. Zákazník v souvislosti se službami Produktu Prodávajícího, bere na vědomí a souhlasí s následujícím:

  • Výstupy nemusí být vždy zcela přesné. Zákazník by se neměl spoléhat na tyto výstupy jako na jediný zdroj ověřených informací nebo je považovat za náhradu za odborné konzultace.

  • Před jakýmkoli použitím nebo sdílením výstupu Produktu Prodávajícího je Zákazník povinen posoudit přesnost a vhodnost daného výstupu pro své konkrétní potřeby, včetně případného zohlednění lidského posouzení.

  • Zákazník nesmí využívat žádné výstupy týkající se jakékoliv osoby k účelům, které by mohly mít na tuto osobu právní nebo materiální dopad, například v souvislosti s rozhodováním o úvěru, vzdělání, zaměstnání, bydlení, pojištění, právních, lékařských či jiných významných rozhodnutích vztahujících se k této osobě.

  • Produkt Prodávajícího může poskytovat výstupy, které mohou být neúplné, nepřesné nebo potenciálně urážlivé a nemusí odrážet názory Prodávajícího. Pokud výstup odkazuje na produkty nebo služby třetích stran, neznamená to, že tyto třetí strany jsou přidruženy k Prodávajícímu nebo jeho činnost podporují.

10.2. Zákazník se zavazuje využívat Produkt Prodávajícího v souladu se všemi platnými právními předpisy a těmito Podmínkami. Zákazník nesmí Produkt zneužívat k jakýmkoli nezákonným, škodlivým nebo zneužívajícím činnostem, včetně, ale nejen, k porušování práv jiných osob, neoprávněnému kopírování, pronajímání, prodeji nebo distribuci Produkt bez písemného souhlasu Prodávajícího, ani k pokusům o reverzní inženýrství nebo analýzu zdrojového kódu Produktu.

10.3. Zákazník se rovněž zavazuje, že nebude prezentovat, že výstup z Produktu byl vytvořen člověkem ačkoliv nebyl.

10.4. Zákazník se zavazuje, že nebude vyvíjet jakoukoliv činnost směřující k jakémukoliv narušení, manipulaci nebo obcházení bezpečnostních prvků a ochranných opatření, včetně překročení limitů Předplatného nastavených Prodávajícím.

10.5. Prodávající nenese odpovědnost za nedostupnost Produktu, pokud je tato způsobena okolnostmi, které vylučují odpovědnost. Takové okolnosti představují události, které nejsou ovlivnitelné vůlí Prodávajícího a které mu znemožňují plnit své závazky. Toto neplatí v případech, kdy měl Prodávající možnost takovým překážkám zabránit nebo je překonat, případně pokud o jejich existenci věděl již v okamžiku vzniku svého závazku.

Jako příklady překážek považovaných za okolnosti vylučující odpovědnost Prodávajícího lze uvést zejména následující:

  • Stávky, pokud k nim dojde v důsledku aktivit organizovaných třetími stranami;

  • Teroristické útoky;

  • Války, občanské nebo vojenské nepokoje, blokády, povstání, výtržnosti, epidemie, karanténní opatření;

  • Údery blesku, zemětřesení, požáry, bouře, povodně, sesuvy půdy;

  • Události vedoucí k vyhlášení nouzového stavu nebo jiných omezujících opatření ze strany státních orgánů, krajských hygienických stanic nebo jiných institucí, které přímo či nepřímo ovlivňují činnost společnosti Prodávajícího.

  • Prodávající dále neodpovídá za vlastnosti, funkčnost nebo bezchybnost jednotlivých softwarů, které jsou napojeny do Produktu. Tuto odpovědnost nesou poskytovatelé daných aplikací.

10.6. Ani Prodávající, ani žádná z jeho přidružených společností či poskytovatelů licencí nenese odpovědnost za jakékoli nepřímé, náhodné, zvláštní, následné nebo exemplární škody, včetně ztrát zisku, poškození dobrého jména, ztráty možnosti použití nebo ztráty dat či jiných obdobných ztrát, a to i v případě, že byl Prodávající na možnost takových škod upozorněn. Celková odpovědnost Prodávajícího vyplývající z těchto podmínek nepřesáhne vyšší z následujících částek: buď částku, kterou Zákazník zaplatil za Produkt během 12 měsíců před vznikem odpovědnosti, která vedla k uplatnění nároku, nebo částku rovnající se ceně Předplatného za 12 měsíců. Tato omezení odpovědnosti se uplatní pouze v maximálním rozsahu, který je povolen platnými právními předpisy.

10.7. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že Prodávající nenese odpovědnost za jakékoliv finanční ztráty vzniklé pozastavením provozu Produktu z důvodu jeho aktualizace nebo nezbytné údržby.

10.8. Prodávající nenese odpovědnost za nedoručené e-mailové zprávy, které nebylo možné doručit Zákazníkovi zejména z důvodu jejich nefunkčnosti, neaktuálnosti, spamového filtru apod. Zákazník je naopak povinen udržovat v údajích Uživatelského účtu aktuální informace včetně své emailové adresy.

10.9. Informace dle §5a odst. 5 zák. č. 634/1992 Sb., v platném znění: Prodávající nepřijal zvláštní opatření k zajištění, aby zveřejněné spotřebitelské recenze pocházely pouze od spotřebitelů, kteří Produkt nebo službu skutečně použili nebo si je zakoupí.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 10. 2024.

11.2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek kdykoliv bez předchozího upozornění. Každá nová verze obchodních podmínek bude dostupná na webových stránkách Prodávajícího. Veškeré objednávky se řídí aktuální verzí obchodních podmínek platnou v době uzavření kupní smlouvy.

11.3. Zákazník nesmí převádět ani postoupit žádná práva nebo povinnosti vyplývající z těchto podmínek. Společnost Everbot s.r.o. je však oprávněna převést nebo postoupit svá práva nebo povinnosti plynoucí z těchto podmínek na jakoukoliv přidruženou nebo dceřinou společnost, případně na jakéhokoliv právního nástupce v zájmu jakéhokoliv podniku spojeného s jejími službami. Tímto postupem nebudou dotčena žádná práva, která má Zákazník jako spotřebitel. Pokud s tím Zákazník nesouhlasí, má právo kdykoliv ukončit svůj vztah se společností Everbot s.r.o. a přestat využívat její služby.

11.4. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

11.5. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

11.6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

30denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01