Reklamační řád pro prodej digitálních produktů a služeb
Everbot s.r.o.

  1. Úvodní ustanovení

    1. Tento Reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamací na produkty a služby poskytované prostřednictvím webového portálu everbot.cz společností Everbot s.r.o., IČ: 21868212, se sídlem na adrese Olomoucká 267/29, Opava (dále jen „Prodávající“), a je nedílnou součástí obchodních podmínek společnosti.
    2. Reklamační řád je určen pro zákazníky (dále jen „Zákazník“), kteří uzavřeli kupní smlouvu s Prodávajícím na nákup digitálních produktů nebo služeb.
    3. Reklamační řád je zpracován v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  2. Rozsah odpovědnosti za vady

    1. Prodávající odpovídá za to, že digitální produkty nebo služby (dále jen „Produkt“) jsou při převzetí Zákazníkem v souladu s uzavřenou kupní smlouvou.
    2. Zákazník je oprávněn uplatnit reklamaci, pokud Produkt neodpovídá kupní smlouvě, je nefunkční, vykazuje vady, neodpovídá popisu nebo neposkytuje deklarované funkce.
  3. Místo a způsob uplatnění reklamace

    1. Reklamaci lze uplatnit elektronicky prostřednictvím e-mailové adresy Prodávajícího: [email protected], nebo písemně na adrese sídla společnosti Everbot s.r.o.
  4. Postup uplatnění reklamace

    1. Při uplatnění reklamace je Zákazník povinen uvést následující údaje:
  • Identifikaci kupní smlouvy (číslo objednávky, faktura apod.),

  • Popis reklamované vady či nesouladu,

  • Datum, kdy byla vada zjištěna,

  • Preferovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, náhrada, sleva z ceny nebo odstoupení od smlouvy).

    1. Prodávající potvrdí Zákazníkovi přijetí reklamace a poskytne informace o dalším postupu vyřízení reklamace.
  1. Lhůty pro vyřízení reklamace

    1. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se se Zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.
    2. Pokud je předmětem reklamace poskytnutí digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s ohledem na povahu digitálního obsahu a účel, pro který byl Produkt pořízen.
  2. Způsob vyřízení reklamace

    1. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci jedním z následujících způsobů:
  • Odstranění vady Produktu,

  • Výměna za nový Produkt,

  • Poskytnutí přiměřené slevy z ceny Produktu,

  • Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, pokud je to vzhledem k povaze vady nebo rozsahu nemožné.

    1. Po vyřízení reklamace Prodávající vydá Zákazníkovi písemné potvrzení o způsobu a datu vyřízení reklamace, případně o provedení opravy a době jejího trvání.
  1. Náklady spojené s reklamací

    1. V případě oprávněné reklamace nese veškeré náklady spojené s reklamací Prodávající.
    2. V případě neoprávněné reklamace může Prodávající po Zákazníkovi požadovat náhradu prokazatelných nákladů vzniklých v souvislosti s vyřízením reklamace.
  2. Práva spotřebitele a možnosti řešení sporů

    1. Spotřebitel je oprávněn v případě sporu využít mimosoudního řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím České obchodní inspekce nebo online platformy pro řešení sporů na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  3. Závěrečná ustanovení

    1. Tento Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek společnosti Everbot s.r.o. a je veřejně dostupný na webových stránkách Prodávajícího.
    2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu tohoto Reklamačního řádu. Aktuální verze je vždy k dispozici na webových stránkách everbot.cz.
    3. Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem 1. 10. 2024.
30denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01