Maximalizujte potenciál umělé inteligence ve vašem podnikání! Naučíme vás rozpoznat skutečně kvalitní AI výstupy a získat vzdělání, které promění vaši práci s umělou inteligencí ve strategickou výhodu.
Využíváte umělou inteligenci, ale nedostavují se očekávané výsledky? V tomto webináři vám ukážeme, proč je AI dobrý sluha, ale špatný pán, a jak překonat mezeru mezi pěknými a skutečně funkčními výstupy. Představíme vám vzdělávací možnosti Everbotu, které vás naučí používat AI efektivně ve vašem podnikání.
Dozvíte se o našich webinářích, návodech, živých AI dílnách a komunitě, kde můžete konzultovat své výsledky s odborníky. Seznámíme vás také s naší marketingovou akademií vytvořenou ve spolupráci s předními českými experty, díky které se stanete marketingovým expertem pro váš vlastní byznys bez potřeby externích agentur.
Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a vítám vás u takového teoretičtějšího videa. Možná už jste si všimli, že občas vám umělá inteligence dá nějaký výsledek a vy o něm nevíte, jestli je dobrý nebo špatný. Já se typicky setkávám s klienty, kteří umělou inteligenci používají, a přesto, že ten výsledek je vytvořený umělou inteligencí, tak není úplně dokonalý. Umělá inteligence je totiž dobrý sluha, ale špatný pán. Dnes vám chci ukázat, jak můžete Everbot využít k tomu, aby vaše výsledky byly nejen pěkné, ale především funkční.
Pojďme se podívat do Everbotu. My jsme si v Everbotu dali za úkol nejen to, že budete mít v aplikaci všechny funkce umělé inteligence, které dávají smysl a budete je moci používat snadno, bez složitého promptování nebo bez složité tvorby příkazů, ale především jsme si taky dali za úkol, že vás naučíme umělou inteligenci používat. A právě proto tady v levé části dole najdete položku vzdělávání. Když si ji otevřete v novém panelu, tak se dostanete do, řekněme, takové části, která vám ukáže, jak s umělou inteligencí pracovat efektivně. Není totiž nic horšího, než když vidím třeba majitele e-shopu, který mi říká: "Honzo, proč ty reklamy nefungují, vždyť jsem je udělal umělou inteligencí, vždyť jsem na to použil Clouda, tu nejvyšší verzi." A je to z toho, že ta umělá inteligence pořád ještě nemá nějaké emoce, nemá takové to, řekněme, podprahové cítění, nebo jak bych to nazval. A právě proto někdy ty výsledky, i když vypadají skvěle, tak nemusí být funkční. A když nevíte, jak takový funkční výsledek vypadá, tak to jednoduše nepoznáte. A není to vaše chyba, nemůžete být odborníci na všechno. Právě proto jsme tady pro vás připravili sekci webináře. Když se podíváte do sekce webináře, tak tady vlastně je i to video, na které koukáte dnes, a najdete tady spoustu věcí ohledně získávání poptávek, prodeje, tvorby log, obrázků, tvorby článků, čehokoliv podobného. Zároveň tady je sekce návody, ve které jsme pro vás připravili popis, jak používat jednotlivé funkce Everbotu, tak aby to pro vás bylo jednoduché.
Dále najdete záložku AI dílny, což jsou naše každotýdenní živé hovory se mnou a s dalšími odborníky na marketing, na SEO, na umělou inteligenci, na cokoliv podobného. A vždy se s vámi živě setkáme na hodinu. Ukazujeme vám nějaká konkrétní témata, jak využít umělou inteligenci v praxi ve vašem byznysu. A zároveň vám přivádíme experty z praxe, kteří jsou vyloženě odborníci na jedno konkrétní téma. A vždy vám během nějaké otevřené diskuze odpovídáme na vaše otázky a pomáháme vám třeba konzultovat vaše výsledky, ukázat vám, jak máte dělat ty různé postupy a cokoliv podobného.
No a taková třešnička na dortu je, řekl bych, také naše komunita, která se právě rozrůstá, můžete se do ní přidat a prakticky tady komunikovat nejen s ostatními uživateli Everbotu, ale třeba pokládat i dotazy a cokoliv podobného.
No a úplně to nejlepší, co si myslím, že můžete získat, je jednak online školení umělé inteligence zdarma, nebo přímo placená marketingová akademie, která doopravdy stojí za to, protože se na jejím vzniku podíleli lidé a firmy jako třeba Acomware, což je největší marketingová agentura v Česku, která spravuje přes 640 milionů korun v obratu u svých klientů, nebo třeba Pavel Unger, což je za mě jednoznačně největší expert na SEO v České republice, David Lörincz, což je marketingový stratég a v poslední době také odborník na umělou inteligenci a má více než 13letou praxi v digitálním marketingu. Potom se na vzniku marketingové akademie podílela společnost Včeliště, což je špičková agentura na obsahový marketing, společnost Visibility, marketingová agentura, která je specialistou na viditelnost značek v online prostoru a má velmi pokročilé nástroje pro optimalizaci digitálního obsahu, nebo také Lubomír Černý, což je expert na propojení umělé inteligence a marketingu s prestižním certifikátem z Massachusettského institutu technologie.
Co se v marketingové akademii naučíte? Když bych to měl shrnout jednoduše, tak prakticky vše, co potřebujete vědět, abyste s pomocí umělé inteligence se stali největším expertem na marketing pro váš vlastní byznys, a nemusíte potřebovat už potom žádné agentury ani nikoho podobného. Doopravdy to stojí za to, ten obsah té marketingové akademie je nabitý a společně s aplikací Everbot tak vlastně zvládnete vyloženě vystřelit váš byznys k velkým výsledkům.
Jak jsem říkal, problém je totiž v tom, že umělá inteligence je dobrý sluha, ale špatný pán, a když nevíte, že ty výsledky jsou špatné, tak se vlastně pak divíte, proč vám třeba nějaké texty nebo reklamy nefungují. Rád bych vás pozval... abyste se nebáli a chodili na naše živé dílny, pokládali tam dotazy, třeba i konzultovali s námi vaše výsledky a zároveň nám nabízeli ta témata, která potřebujete, abychom pro vás v rámci živých dílen zpracovali.
Dnes je to ode mě vše, já vám držím palce ve vašem podnikání, využijte tu možnost vzdělávání, využijte možnost těch živých konzultací na našich dílnách s umělou inteligencí. Těším se s vámi na viděnou u dalšího Everbot videa. Jo a PS, pokud náhodou umělou inteligenci ještě nepoužíváte, tak klepněte pod tímto videem, tam je odkaz na zkušební verzi Everbotu na 5 dní zdarma a můžete si umělou inteligenci vyzkoušet a začít s ní konečně pracovat. A teď už se s vámi těším na viděnou u dalšího videa.