Cold e-mail

28.08.2025

Personalizované cold e-maily s až 3x vyšší odezvou díky naší šabloně. Naučíme vás, jak oslovit nové kontakty profesionálně a bez otravného prodejního tónu - ať už jednotlivce nebo celou databázi.

Cold e-maily nemusí být otravné ani neefektivní. V tomto webináři vám ukážeme, jak pomocí speciální šablony v Everbotu vytvářet personalizované e-maily, které skutečně fungují. Naučíme vás, jak správně popsat váš produkt nebo službu, jak přizpůsobit obsah konkrétnímu příjemci, a především jak se vyhnout typickým chybám, které odrazují potenciální klienty ještě před přečtením celé zprávy.

Dozvíte se, jak pracovat s výstupy naší šablony, jak je subjektivně zhodnotit a případně upravit podle osvědčených postupů profesionálů jako je Dan S. Kennedy. Ukážeme vám, jak během několika minut vytvořit e-mail, který místo obecných frází pracuje s osobním oslovením, respektuje čas příjemce a zaujme relevantním příběhem. Přestože šablona je univerzální pro databáze i jednotlivce, naučíme vás trik, jak upravit výstupy pro maximální efektivitu při oslovení konkrétní osoby - metodu, která přináší až třikrát lepší výsledky než hromadné e-maily.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes se společně podíváme, jak psát takzvané cold maily. To znamená maily, které posílám buď na obecnou databázi lidí, které úplně neznám a oni nejspíš ani neznají mě, anebo je posílám třeba na jednoho člověka, kterého jsem si našel někde, získal jsem na něj kontakt třeba v nějaké databázi, v nějakém inzerátu, na LinkedInu a podobně. Pojďme rovnou na to.

Já si teď přepnu přímo do Everbotu a ukážu vám, kde najdete šablonu, díky které tohle můžete tvořit. Je potřeba v Everbotu na titulní stránce napsat cold email anebo když jste tady v šablonách, tak dáte cold email a máte tuto šablonu také. Ta šablona vypadá následovně, je velmi jednoduchá na vyplnění a když to umíte zadat, tak z toho lezou perfektně použitelné výsledky. Jenom bych varoval, nespoléhejte se na první dobrou věc, kterou ta šablona vyprodukuje. Přečtěte si to, subjektivně posuďte, jestli by to vůbec mohlo fungovat a když tak té šabloně řekněte, ať to trošku upraví a přesně to si dnes ukážeme.

Jak už jsem řekl, vy tu šablonu můžete použít pro dva různé případy. Buď píšete na celou databázi a snažíte se prodat nějakou službu nebo produkt, nebo píšete jednomu člověku. Nicméně ta šablona vás naviguje, jako byste psali na tu databázi a právě proto si dneska ukážeme, jak to přizpůsobit na to jednoho člověka, které je trošku složitější, ale zároveň je tam podle mě větší možnost úspěchu.

Takže název produktu. Vy to můžete pojmenovat klasicky vitamín C, brýle s modrými nožičkami, cokoliv podobného, super boty, které umí chodit po vodě. Anebo pojmenujete třeba tu službu. Já jsem si tady vzal na paškál řekněme finanční poradenství, protože každý z nás jsme se podle mě setkali s někým, kdo nějakým způsobem prodává hypotéky, pojištění a podobně. A teď jako se vší úctou, ale někteří ti finanční poradci to prostě dělat neumí a umí při tom studeném oslovování být jako řekněme přinejmenším otravní, když to prostě řeknu. A občas mi třeba chodí na LinkedInu nebo do mailu takové zprávy, že je mi jako stydno vlastně za ty finanční poradce. A to není nic proti finančnímu poradenství.

Pojďme se prostě podívat, jak to udělat a bude to fungovat, ať už je váš produkt nebo vaše služba jakákoliv. Ten název produktu by se jako nabízelo, že prostě řekneme, sjednám vám pojištění nebo levné pojištění nebo finanční poradenství cokoliv podobného. Já jsem ten název produktu tady trochu tak jako obešel nebo vysvětlil bokem nebo jak bych to řekl a nazval jsem název produktu Setkání, kde můžete získat spoustu peněz díky optimalizaci vašich rodinných financí.

Mně pořád to zní hrozně reklamě, ale uvidíte ten výsledek a bude to znít líp než finanční poradenství. Společně se setkáme online nebo offline, pokud se ptáte proč se setkat, je to především proto, že v průměru dokážu jedné rodině díky optimalizaci ušetřit nebo vydělat až 60 000 Kč ročně. A teď chci přidat ještě příběh.

Minulý týden jsem jednal s pánem Karlem, potřeboval jenom levnou pojistku na auto, kterou jsme mu samozřejmě udělali. U toho jsme mimochodem zjistili, že Karel nemá kompletní historii na okresní správě sociálního zabezpečení, čímž by měl v důchodu o 3000 Kč méně. Když uvážíme, že bude v důchodu minimálně 10, jestli ne 20 nebo dokonce víc let, tak to už je pořádná dávka peněz, která by mu chyběla. Navíc jsme zjistili, že si Karel vzal hypotéku na 14 let, protože ji chtěl mít rychle zaplacenou, ale nebylo to nejlepší řešení. Nastavili jsme řešení, kde platí o 11 000 měsíčně méně a hypotéku místo 14 let doplatí za 10 až 12, čímž by ušetřil na úrocích přes 1 milion Kč. A pokud náhodou bude u vás všechno v pořádku, tak se nestane nic horšího, než že si společně vypijeme kávu a jako omluvu za váš čas vám pošlu láhev Bohemia sektu.

Takhle mám popsaný ten obchodní model, jak bych chtěl, aby to probíhalo s těmi klienty. Vy si takhle taky musíte zamyslet nad vaším produktem, nad vaší službou a nějakým způsobem ji takhle opsat klidně s pravopisnými chybami se vším, protože ta umělá inteligence to za vás opraví. A pokud to je databáze 15 tisíc mailů, o kterých nevím lautr nic, ani křestní jméno, tak to tam asi napište, ale samozřejmě pokud víte, že to je databáze, kterou jste získali rozdáváním ebooku zdarma, tak tam popište tu databázi, co si myslíte, že je ta nejčastější cílovka, co je třeba ta druhá cílovka, která se v ní nachází a podobně.

Anebo když to posíláte jednomu člověku, že ty cold e-maily fungují nejlíp jeden na jednoho, dát si tu práci personalizovaně poslat mail, sami si zhodnoťte, že když vám přijde mail Dobrý den, Karle, tak je to lepší, než když vám přijde Dobrý den vážení, vím, že jste byli a takové to řekněme vykání pro všechny. Takže tady popíšeme toho jednotlivého člověka, pokud ho známe, nebo co nejlíp tu databázi, tón hlasu si zvolte, jak vám vyhovuje a délku slov nastavte někde kolem 300, já jsem tady tak jako náhodně najel na 226, plus minus 300 slov, aby to mělo hlavu a patu bude super. A nechte si vygenerovat, já tady mám 4 odpovědi a nechte si vygenerovat jednu odpověď, ta bude bohatě stačit.

A dostanete něco takového, kdy dobrý den, Tondo, máte rádi pocit, když víte, není to úplně ono, teďkom si to video klidně pauzněte a přečtěte si v klidu ten e-mail. Já jsem mu tady napsal, že to není dobře napsané, píšu Tondovi, takže proč tam je, máte rádi pocit, možná jste přemýšleli, říkám Tonda je muž a zároveň mi to přijde moc prodejní, když to přečtete, tak zjistíte, že to je extrémně prodejní.

A potom takový trik, který bych vám poradil, skvělé maily píše Dan S. Kennedy, je super jako člověk, doporučuji přečíst si od něj nějaké knížky a říkám napiš to stylem, kterým píše Dan S. Kennedy a mám tady předmět, mám tady e-mail, který vypadá úplně perfektně. Tak doporučuji opět, si to pauzněte, vrátíte se k tomu předchozímu mailu, přečtěte si ho, teď si přečtěte tenhle a vidíte, že tento mail je úplně o něčem jiném a že bude perfektně fungovat.

Říkám sám dobrý den Tondo, jak se vám daří v práci, vím, že jako designový inženýr máte spoustu starostí a tak vám nechci zbytečně ubírat čas, ale mám pro vás něco, co stojí za zvážení. Kdybych vám řekl, že teď můžete ušetřit nebo vydělat 60 tisíc ročně k lepšímu řízení vašich rodinných financí, blablabla, vypadá to prostě perfektně a tímhle stylem se ty studené maily dají psát velmi rychle, trochu bych řekl bez přemýšlení a hlavně budou mnohem efektivnější, než když je posíláte, řekněme tak jako nepersonalizovaně.

Jsme u konce dnešního tipu a já doufám, že vám tento tip a tato šablona dokážou pomoci nejen ušetřit spoustu času při psání takových studených oslovení, ale především, že vám pomůže tento tip získat nové zákazníky. Pokud byste měli jakékoliv otázky nebo vás zajímalo cokoliv a to nejen ohledně práce se šablonami, můžete nám kdykoliv napsat na e-mail [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme.

Zároveň mi dovolte, abych vás pozval na naše živé Everbot dílny, což jsou takové každotýdenní, vždycky ve středu, živé online hovory se mnou a s dalšími odborníky na umělou inteligenci, na marketing, na SEO, na další témata. Vždy jsme vám k dispozici na dobu 60 minut, někdy i déle a vždy vám během této hodiny ukazujeme nějaký expertní tip, jak umělou inteligenci používat pro váš business nebo denní život. Zároveň odpovídáme na všechny vaše otázky a pokud máte nějaký problém třeba s nějakou funkcí, nejde vám něco nastavit nebo tak, tak se vás snažíme navést, naklikat to s vámi nebo vám ukázat, jak bychom to řešili my nebo to nějak uvést na pravou míru, tak abyste dostali z Everbotu ty nejlepší výsledky.

Abych nezapomněl, pokud se na toto video náhodou díváte a ještě Everbot nemáte, tak klepněte pod tímto videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi, abyste si mohli Everbot vyzkoušet a začít s umělou inteligencí konečně pracovat, protože když to neuděláte vy, tak vaše konkurence ano a byla by škoda, aby vám kvůli takové vymoženosti ujel vlak.

Jsme Everbot, jsme revoluční český nástroj s umělou inteligencí a máme ambici stát se světovou jedničkou. A pozor, tohle není jenom nějaký marketingový obrat, je to realita. Everbot je jednoduchý a je vytvořený proto, abyste ho milovali a věřte mi, že ho milovat budete, protože vám ušetří desítky hodin práce a dodá vám výstupy, které leckdy berou dech a hlavně ty výsledky dodá na jedno, maximálně dvě kliknutí, což znamená takhle. Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky umělé inteligenci, udělejte si ho jednodušší díky Everbotu a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

14denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01