E-shopové Vánoce - 1. díl

26.06.2025

Připravte svůj e-shop na vánoční sezónu s předstihem a získejte víc objednávek. Ukážeme vám strategii, jak vytvořit speciální produktové kategorie, které vám zajistí lepší pozice ve vyhledávačích.

V prvním dílu naší minisérie o vánočním e-shopování vám představíme klíčovou strategii, která vám pomůže získat konkurenční výhodu během nejsilnější prodejní sezóny roku. Naučíme vás, jak již nyní vytvořit speciální kategorie "dárek pro..." s optimalizovanými SEO texty, které Google stihne zaindexovat před začátkem vánočního nákupního šílenství.

Ukážeme vám, jak pomocí Everbotu rychle vytvořit přesvědčivé a vyhledávači milované texty pro vaše kategorie. Vysvětlíme, proč je důležité mít tyto stránky připravené s předstihem a jak je strategicky nasadit ve správný čas. Tento jednoduchý, ale účinný postup vám pomůže přivést více organické návštěvnosti přesně ve chvíli, kdy zákazníci začnou hledat vánoční dárky pro své blízké.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes vám chci ukázat tip, který vám pomůže váš e-shop připravit na Vánoce. Ano, já vím, je docela brzo do Vánoc, ale právě teď je ta nejvhodnější chvíle začít dělat všechny ty kroky, abyste si tu vánoční sezónu utrhli pro sebe. A já vás tímto vítám u takové minisérie o vánočním e-shopování a tohle je první díl. Bude to rychlé, ale garantuji, že tohle vám pomůže vydělat hromadu peněz a přinést, jak se říká, kopu objednávek.

Pojďme rovnou do Everbotu a já vám vysvětlím, co jsem tu dnes tvořil. Vy na vašem e-shopu prodáváte nějaké zboží a to zboží se dá s největší pravděpodobností dát k Vánocům někomu jako dárek. Babičce, vnoučatům, dědovi, mamince, cokoliv podobného. A právě dnes, v tuto chvíli, je ideální čas, nebo ideální čas byl před rokem, ale vlastně co nejdřív vytvořte nové kategorie, které se právě jmenují dárek pro babičku, dárek pro dědu, dárek pro vnuka, dárek pro maminku. Ty relevantní kategorie, které se týkají vašeho e-shopu.

Vytvořte je už teď, už takhle brzy a naplňte je už teď vlastně zbožím z toho důvodu, aby ty vyhledávače Google, Seznam a všichni podobní, tak měli čas si ty vaše kategorie zaindexovat. A ve chvíli, kdy lidé začnou v září a v listopadu zadávat do Google hesla právě jako dárek pro dědu, tak vy budete vyskakovat na předních příčkách. A pojďte se podívat, co je na to potřeba udělat.

Když si tedy ty kategorie vytvoříte ve vaší administraci, třeba v Shoptetu, ve Wixu, kdekoliv, ve WooCommerce, uděláte si tam tu kategorii dárek pro dědu, tak samo o sobě to nebude fungovat, pokud tam nepřidáte kvalitně udělaný SEO popisek. A ten vám Everbot umí vytvořit bez nějakých hlubších znalostí poměrně jednoduše. Stačí, když mu řeknete, v AI chatu si zapnete Cloud 4, můžete zkusit Sonnet, můžete zkusit Opus, můžete zkusit i ten Reasoning, prostě pohrajte si s tím, co se vám bude líbit, co bude vypadat dobře. Mně se tady ten výstup líbil, že byl takový hezky strukturovaný, takový jako analytický, nevím, jak bych to řekl. A napište mu: "Ahoj, potřebuji vytvořit popisek kategorie na mém e-shopu. Kategorie se jmenuje dárek pro dědu, potřebuji, aby text splňoval SEO a zobrazil se na prvních příčkách vyhledávačů. Zeptej se mě, na co potřebuješ a pak mi text vytvoř." Když tam nedáte tady ten dovětek, tak on vám jako velmi genericky vytvoří popis kategorie pro dědu a pravděpodobně se vás na nic nezeptá a pravděpodobně ten popisek nebude dobrý. Takže musíte připojit tady tu otázku, respektive tady tu část příkazu a on se vás zeptá na nějaké věci, jako přesně typicky o čem je e-shop, jaký typ dárků, kdo je cílovka, cokoliv podobného. Takže já jsem odpověděl, že to je můj název e-shopu, tohle je můj typ dárků, že to jsou vitamíny, tohle, že od tří do několika tisíc, že je ta cenovka, cílovka, že jsou vnoučata nebo přímo ty dědovy děti, klíčová slova, že jsou Vánoce, vitamíny pro dědu, vitamíny pro seniory, dárek pro dědu, vitamíny pro důchodce a technické požadavky, že potřebuji dva texty, jeden krátký, jeden dlouhý. Krátký, že je shrnutí kategorie a dlouhý, že je průvodce tím, jak vybrat. Většinou to takhle máte v těch e-shopových rozhraních, máte krátký a dlouhý popis kategorie, tak si je tam doplňte oba dva. Krátký je právě jen takové shrnutí, prostě vítejte v kategorii a dlouhý je prostě jako tahle kategorie o tom, o tom, o tom, nakupujte tady tohle a tamto. Tak a vidíte, že jsem dostal krátký text, který je: "Dárek pro dědu - vitamíny a doplňky pro seniory. Hledáte ideální dárek pro dědu k Vánocům nebo k narozeninám? V naší kategorii najdete pečlivě vybrané vitamíny pro seniory a doplňky stravy, které podpoří zdraví a vitalitu vašeho dědečka."

Já ještě před tím, než tam zadáte ty klíčová slova, která potřebujete, tak doporučuji třeba v nějakém nástroji, ideálně třeba v Collabim, v něčem podobném, tak si projít, že ta klíčová slova, která jste si vymysleli, tak mají skutečně velkou hledanost, případně je trošičku upravit. Potom mu je tam zadáte a vidíte, že on vám dá takovýhle krásný krátký text.

A co se týče toho dlouhého textu, tak ten je právě super a pomůže to, ten Google tohle umí zohlednit, že právě vlastně máte tady takové jako vyprávění vlastně, jak to vybrat, proč jsou ty vitamíny skvělý dárek, na co se zaměřit a jsou tady třeba i věci, jako co vašeho dědu trápí. Právě třeba má děda problémy s klouby, takže tady máte vzít něco na klouby, že máte zvážit jeho zdravotní stav, že tady jsou nějaké top vitamíny, multivitaminové komplexy, omega 3, D3 vitamíny, skupiny B, hořčík, vápník, cokoliv podobného.

Takhle je to vlastně hotové, jednoduše to vezmete, CTRL-C, CTRL-V a vložíte to do toho vašeho e-shopového rozhraní. Můžete tam dát i jiné kategorie, jako dárek pro přítelkyni, dárek pro tatínka, dárek pro milenku a vždycky nám takhle upravíte ten text podle vlastně těch klíčových slov a podle toho, jaké máte produkty a necháte vlastně Google začít dělat svou práci a to znamená indexaci. Ty kategorie zviditelníte až později v tom předvánočním období. Ty kategorie jsou jako veřejně přístupné, vyhledatelné na internetu, ale nemáte je přístupné z hlavního menu, z homepage. Pokud tedy se vám to nějak nehodí do strategie. Zpřístupníte je až později. Prostě na tu vánoční sezónu tam zpřístupníte tyhle ty top kategorie, na kterých vám lidi nakupují. Tím, že už jsou zaindexované, tak vám tam zároveň budou více chodit lidi z organiky. Když to podpoříte třeba nějakou vyhledávačkou nebo nějakou Pmaxkou, tak vlastně vám to skvěle pojede.

To je z dnešního tipu všechno. Práce je to docela dost, byť se zdá, že to je jednoduché. Využijte Everbot k tomu, aby vám pomohl natextovat ty texty, protože těch kategorií si určitě vytvoříte čtyři nebo pět a je zbytečné to několik hodin psát, když to opravdu stačí takhle jednoduše ten popisek udělat. A já doufám, že vám vlastně tohle pomůže získat více objednávek a více peněz v vaší vánoční sezóně.

Pokud byste měli jakékoliv otázky a zajímalo vás cokoliv, nejen ohledně tvorby takových podkladů, ale i třeba ohledně grafiky a čehokoliv podobného, tak nám můžete napsat na [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme. Zároveň mi dovolte, abych vás pozval ke sledování dalších videí, protože tohle byla první série a v každém vám ukážu takovýhle minitip, jak se na ty Vánoce připravit. A taky mi dovolte, abych vás pozval na naše Everbot dílny, což jsou takové živé každotýdenní online cally s našimi odborníky na umělou inteligenci, na marketing, na SEO a na další témata. Vždy jsme vám k dispozici na 60 minut a během této hodiny vám odpovídáme na všechny vaše dotazy. Případně vám vše pomůžeme nastavit nebo vás v Everbotu povedeme, tak abyste dostali co nejlepší výstupy, které budou co nejvíc fungovat pro vaše podnikání.

Abych nezapomněl, pokud se na toto video koukáte a ještě Everbot nemáte, tak pod tímto videem najdete odkaz, kde si můžete zaregistrovat jeho pětidenní bezplatnou verzi zdarma a začít s umělou inteligencí konečně pracovat a vše si bezpečně zdarma vyzkoušet. Jsme Everbot a jsme revoluční český nástroj s umělou inteligencí a máme ambici stát se světovou jedničkou. A to není jenom nějaký marketingový obrat, to je realita. Everbot je totiž jednoduchý a je vytvořený tak, abyste nemuseli nic složitě zadávat a přesto všechno jste dostali skvělé výstupy, které hned dostanete na jedno, dvě, maximálně tři kliknutí, což znamená takhle. Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky umělé inteligenci a udělejte si ho jednodušší díky Everbotu. Tak ahoj a těším se s vámi na viděnou u dalšího Everbot videa.

30denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01