Zbavte se roboticky znějících AI textů pomocí funkce Hlas značky. Naučíme vás jednoduchý trik, jak psát články, příspěvky a komentáře, které čtenáři nedokážou odlišit od lidské tvorby.
I méně zkušení uživatelé dnes dokážou rozpoznat text vytvořený umělou inteligencí. V tomto webináři vám ukážeme, jak tento problém jednou provždy vyřešit pomocí funkce Hlas značky v Everbotu. Prozradíme vám, proč je důležité přepnout na správný AI model a jak vytvořit speciální lidský hlas, který vaše texty promění v přirozenou, plynulou komunikaci bez typických robotických znaků.
Naučíme vás, jak správně nastavit pokyny pro AI a jak do šablony Hlasu značky importovat příklady lidských textů, které umělá inteligence použije jako vzor pro svůj styl. Ukážeme vám, jak identifikovat a opravit stylistické nedostatky, aby vaše články, příspěvky na sociální sítě nebo reklamní texty zněly autenticky a přirozeně. S tímto jednoduchým, ale účinným trikem budete během minut vytvářet obsah, který nejen zaujme vaše publikum, ale také projde i tím nejpřísnějším testem na rozpoznání AI generovaného obsahu.
Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes se společně podíváme, jak psát texty v umělé inteligenci tak, aby nebylo poznat, že je to umělá inteligence. To se totiž poslední dobou stává velmi často a už i ti méně zkušení uživatelé poznají, že nějaký článek umělá inteligence napsala. A pojďme se na to podívat, že to je vlastně pravda.
Pokud chcete psát text, jakýkoliv blogový článek, příspěvek na Facebook, komentář, cokoliv podobného, aby to nevypadalo tolik jako umělá inteligence, tak běžte v Everbotu do chatu a z klasického chatu 4o, který vám tam skáče, si zapněte Claude 4 Sonnet nebo Claude Opus, vyzkoušejte si to. Prostě si přepněte na jeden z těchto modelů, které píšou víc tak jako lidsky. Nicméně i tak, když zadáte prompt "napiš mi blogový článek na téma, jak vybrat vhodné granule pro psa", tak dostanete - ten článek není špatný, je dobrý, ale je to takové bodové, strohé, je prostě vidět, že to psala umělá inteligence.
A teď ten tip, jak to uděláte, aby to vypadalo jako od člověka. Podívejte, já jsem tady zadal prompt: "díky, vypadá to málo, jako by to psal člověk, můžeš to upravit", a ten článek je doopravdy perfektní. Pokud ale ten prompt zadáte jenom takhle samostatně, tak zas takový výsledek nebude. Vy si musíte zapnout funkci Brand Voice, hlas značky, kterou najdete v Everbotu tady takhle dole, po pravé straně, a vytvoříte si hlas značky.
Vytvořte si hlas značky, lidský hlas, člověk, pojmenujte si ho jak chcete, a tady dejte pokyn "piš jako člověk, ať není poznat, že je to umělá inteligence". A tady do těch textů dolů vložte maximální množství textů, které psali lidé, ať už vaše vlastní texty, nějaké články z novin, nějaké články z webu vašeho oblíbeného blogera a čehokoliv podobného. Prostě maximální množství článků napsaných lidmi a dejte uložit.
Ve chvíli, kdy já jsem vlastně tady zadával, že to vypadá málo, jako by to psal člověk, jestli to může upravit, tak jsem tady ještě zapnul funkci Brand Voice, lidský hlas, a teprve potom jsem ten příkaz potvrdil. A získal jsem takovýhle článek, který už vypadá jako od člověka. "Moje chyby a co jsem se z nich naučil, největší chyba, myslel jsem si, že dražší rovná se lepší. Koupil jsem Maxovi granule za 2000 Kč a on je nechtěl ani čuchnout." Vidíte, že tohle už je stylisticky napsané jinak. Problém je ten, že tam jsou, řekněme, ještě takové nehody, právě jakože "a on je nechtěl ani čuchnout", "on k nim nechtěl ani čuchnout" a podobně. To vyřešíte promptem, že se ho zeptáte, jestli je to česky stylisticky správně. On vám napíše, že našel několik problémů a pokud chcete, tak vám ten článek opraví a vygeneruje tak, aby to vypadalo už, jako by to skutečně bylo napsané člověkem.
Věřím vám, že díky funkci Brand Voice tak ty články budete psát tak, že to nebude vypadat jako umělá inteligence a že to vaši čtenáři a případně posluchači, pokud s tím děláte cokoliv jiného, ocení.
Jsme u konce dnešního tipu. Jak vidíte, byl extrémně rychlý, tak by byla škoda ho nevyužít. Vytvořte si ten hlas značky a pojmenujte si ho lidský hlas a uvidíte, že ty texty budou mnohem lepší. Já doufám, že vám tato funkce, ta kombinace lidského hlasu a tento můj tip pomohou ušetřit nejen spousty času při psaní jakýchkoliv reklam, článků a čehokoliv podobného, ale především, že ty články splní ten účel a přivedou vám třeba nějaké nové čtenáře, zákazníky a nebo to, proč ty články nebo ty jakékoliv texty vlastně tvoříte.
Pokud byste měli jakékoliv otázky ohledně práce s Everbotem nebo ohledně funkce Brand Voice, čehokoliv podobného, napište nám na [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme. Anebo je tu druhá možnost, doražte na naše živé AI dílny, což jsou takové každotýdenní středeční živé hovory se mnou nebo s někým jiným, s odborníkem na umělou inteligenci, na marketing, na SEO, na e-shopování, na jakákoliv další témata. Vždy jsme vám k dispozici 60 minut a během této hodiny vám odpovídáme na všechny vaše otázky. Případně vám pomůžeme vše nastavit nebo vás Everbotem provedeme, abyste dostali perfektní výstupy. Tak přijďte a nebojte se přinést vlastní témata, se kterými potřebujete pomoct.
Abych nezapomněl, pokud Everbot ještě nemáte, tak klepněte pod tímto videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi, abyste si vše mohli vyzkoušet a začít s umělou inteligencí konečně pracovat. Jsme totiž Everbot, jsme revoluční český nástroj s umělou inteligencí a máme ambici stát se světovou jedničkou. A to není jenom nějaký marketingový obrat, je to realita.
Everbot je neobyčejně jednoduchý a je vytvořený proto, abyste ho milovali a věřte mi, že ho milovat budete, protože vám ušetří desítky hodin práce a dodává výstupy, které berou dech leckdy na jedno, dvě kliknutí, což znamená takhle. Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky umělé inteligenci, udělejte si ho jednodušší díky Everbotu a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.