Kreativní metafory

21.08.2025

Mluvte jazykem svých zákazníků pomocí metafor, které vysvětlí složité věci jednoduše. Naše šablona v Everbotu promění odborné texty v přitažlivý obsah, kterému každý porozumí.

Úspěšná komunikace se zákazníky stojí na jednoduchosti a srozumitelnosti. Naše šablona Kreativní metafory v Everbotu vám pomůže transformovat složité odborné texty do jazyka, kterému vaši zákazníci skutečně porozumí. Namísto technických detailů a komplikovaných formulací vytvoříte pomocí výstižných metafor a příměrů obsah, který zaujme, srozumitelně vysvětlí vaše produkty a přesvědčí k nákupu.

V tomto webináři vám ukážeme, jak pomocí šablony Kreativní metafory jednoduše převést například odborný text o rozdílech mezi Google Ads a Facebook Ads do přitažlivější a srozumitelnější podoby. Dozvíte se, jak tuto techniku aplikovat na jakýkoliv obor nebo produkt - ať už prodáváte nemovitosti, provozujete e-shop nebo nabízíte fotovoltaiku. Metafory jsou mocným nástrojem, který vašemu obsahu dodá atraktivitu a zajistí, že zákazníci nejen pochopí, co jim nabízíte, ale budou to i chtít.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu. Dnes vám ukážu, jak vylepšit vaše marketingové texty pomocí skvělé šablony Everbotu. Víte, já do toho videa nechci tahat politiku, ale pojďme si říct jednu věc. V minulosti jeden kontroverzní americký prezident a jeden bývalý kontroverzní prezident České republiky tak vyhráli volby z velké části díky tomu, že mluvili jazykem, kterému lidé, to je jejich publikum, tak kterému to jejich publikum rozumělo. To stejné platí ve vaší komunikaci směrem k vašim zákazníkům. Všechny marketingové výstupy, které děláte, tak musí být vytvořené tak, aby jim zákazníci rozuměli, aby mluvily jejich řečí.

A pojďme se dnes podívat do Everbotu na to, jak tohle všechno velmi snadno udělat. Takže já vám ukážu, co jsem si tady v Everbotu vytvořil. Použil jsem funkci AI chat, otevřel jsem si Chat GPT a řekl jsem, napiš mi text o tom, kdy je lepší používat Google Ads a kdy Facebook Ads, ať to má aspoň 2000 znaků. Řekněme, představme si, že jsem tohle potřeboval, třeba jako nějaký článek na nějaký blog nebo cokoliv podobného. Vy si takhle můžete vytvořit jakýkoliv váš článek. Ale když si to přečteme, tak zjistíme, že to je takové dlouhé, složité, jako není to úplně jednoduché na pochopení, je to docela odborné.

No a potom existuje možnost, že si v Everbotu otevřete funkci AI šablony a najdete si šablonu kreativní metafory. To znamená, že když jste v šablonách, tak napíšete třeba kreativní metafory a je to tahle. Otevřete ji a vyplníte, co tady vlastně chcete tou metaforou říct. Já jsem třeba řekl, kdy je lepší používat Facebook Ads a kdy Google Ads. Nechal jsem neutrální tón hlasu a mám tady kratší odpověď, která je, řekněme, lépe naformulovaná bez zbytečných technikálií.

Když se podíváme, tak tady se vysvětluje nějaký záměr uživatele, okamžitá viditelnost, lokální podniky. To je všechno super, já neříkám, že to je špatně, ale je to třeba takové zbytečně složité. Mohlo by se říct, že třeba by bylo fajn úvod takového článku udělat nějak jinak nebo pokud třeba chcete udělat nějaký příspěvek na Facebook, udělat to nějaké zajímavé, tak ta šablona má opravdu dobré výsledky. Já vám tady nechám takhle chvilku tu šablonu zobrazenou, ten výsledek, nebo si video pauzněte a přečtěte si to, ať si vlastně můžete porovnat nebo nasát tu informaci, jakým způsobem to vysvětlilo ten problém, kdy jsou lepší Facebook reklamy a kdy jsou lepší Google reklamy.

Za mě je tohle úplná pecka a je to právě přesně ten způsob, kdy to vaše publikum vám bude rozumět. Vy takhle samozřejmě, že já jsem to vzal ze svého pohledu, protože jsem markeťák, ale vy jste třeba specialisté na prodej realit, na fotovoltaiku, máte nějaký e-shop, prostě děláte cokoliv podobného a ty vaše problémy jdou vysvětlit taky tímto stylem. Doporučuji minimálně vyzkoušet a v lepším případě zkusit zakomponovat metafory do těch vašich textů.

Já třeba u textů, které si píšu ručně, moc tady tu šablonu vlastně nevyužívám, protože si ty metafory tvořím sám, protože to mám rád a rád si s tím hraju, ale třeba vím, že třeba moje manželka není tolik kreativní a neumí ty metafory vymýšlet. Takže prostě proto můžete tuhle šablonu jednoduše využít.

Jsme u konce dnešního videa a já doufám, že vám tahle šablona pomůže ušetřit čas, přinese trochu kreativity a díky tomu do vašeho marketingu vnese více řečí, které budou právě vaši zákazníci rozumět a tím pádem budou více nakupovat.

Pokud byste měli jakékoliv otázky, nebo vás zajímalo cokoliv, a to nejen ohledně používání třeba šablon, ale i čehokoliv jiného, můžete nám kdykoliv napsat na e-mail [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme.

Zároveň mi dovolte, abych vás pozval na naše živé Everbot dílny, což jsou takové každotýdenní online hovory se mnou a s dalšími odborníky na umělou inteligenci, na marketing, na SEO a na další témata. Vždy jsme vám k dispozici na 60 minut a budeme vám během této hodiny odpovídat na všechny vaše otázky, případně vám v Everbotu vše ukážeme, pomůžeme nastavit, provedeme vás, tak, aby ty výstupy byly co nejblíže vašim představám nebo aby byly v nejlepším případě úplně dokonalé.

Abych nezapomněl, pokud se na toto video díváte a Everbot ještě nemáte, tak pod videem najdete odkaz, kde si můžete zaregistrovat jeho pětidenní bezplatnou verzi a začít s umělou inteligencí konečně pracovat. A pracujte zrovna s Everbotem, protože Everbot je revoluční český nástroj s umělou inteligencí a naše ambice je stát se světovou jedničkou. A není to jenom nějaký marketingový obrat, je to realita.

Everbot totiž tvoříme tak, aby byl pro vás jednoduchý na používání a zároveň, abyste všechny důležité AI funkce měli, jak se říká, pod jednou střechou a tím pádem šetřili nejen peníze za různá předplatná, ale především šetřili desítky hodin práce a nemuseli být odborníci na umělou inteligenci, mohli jste ji prostě jednoduše používat. A Everbot vám často díky práci, kterou udělali naši vývojáři na pozadí, dodá perfektní výsledky na jedno, maximálně dvě kliknutí, což znamená takhle. Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky Everbotu a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

14denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01