Marketingový kalendář: Využití netradičních dnů pro kampaně

17.07.2025

Marketingový kalendář na celý rok s netradičními dny a svátky pro váš byznys. Naučíme vás připravit kampaně pro období jako Back to School, Black Friday nebo MDŽ, které zvýší vaše prodeje.

Každý měsíc nabízí marketingové příležitosti, které můžete proměnit v úspěšné kampaně. V tomto webináři vám ukážeme, jak identifikovat a efektivně využít netradiční dny a svátky od novoročních výprodejů až po Halloween pro zvýšení prodejů a oslovení nových zákazníků.

Na praktickém příkladu "Back to School" kampaně pro prodej sekaček vám předvedeme, jak pomocí Everbotu a ChatGPT vytvořit komplexní marketingovou strategii včetně reklamních textů, organických příspěvků a vizuálů. Naučíme vás, jak přizpůsobit vaši komunikaci různým příležitostem během roku a jak napsat poutavé reklamní texty inspirované mistry marketingu jako je Russell Brunson. Získáte znalosti, které můžete aplikovat na jakýkoliv produkt či službu ve vašem podnikání.

Kompletní přepis webináře:

Dobrý den, já jsem Honza z Everbotu a dnes mám pro vás jeden z dalších marketingových tipů, který vám může pomoci získat nové zákazníky, anebo ty stávající, řekněme, oslovit k novému nákupu. Je jedno, jestli jste majitel e-shopu, nebo jestli třeba nabízíte nějaké služby, drahé produkty, cokoliv podobného. Pojďme se podívat do Everbotu a ukážeme si, jak vám s tímhle Everbot dokáže pomoci.

To, co potřebujete, tak je otevřít si AI chat a klidně můžete nechat GPT-4, ale můžete si přepnout na některý, nechci říkat z lepších, ale z jiných modelů, třeba na Claude nebo cokoliv podobného. Já jsem tady to cvičení udělal z těch GPT-4. A píšu mu jednoduché zadání. Jaké existují notoricky známé marketingové akce, které mohu využít pro můj marketing v České republice? Mám na mysli dny jako Black Friday, MDŽ a podobně. Takových dní je totiž v celém roce, řekněme, docela dost a bylo by škoda je nevyužít pro nějaký marketing nebo nějakou brandovou komunikaci v našem podnikání a cokoliv podobného. On mi vypsal, že jsou dny jako Black Friday, Cyber Monday, Mezinárodní den, Vánoční svátky, Valentýn, Velikonoce a tak. To je docela super, ale já abych to měl nějakou strukturu, tak mu píšu, že bych potřeboval mít na každý měsíc dvě takové akce. A tak on mi tím pádem píše, že v lednu mám udělat novoroční výprodeje a den samostatného českého státu. Potom v únoru, že mám udělat Valentýna, Masopust, v březnu mám udělat MDŽ a první jarní den, v dubnu mám udělat Velikonoce a den země, v květnu mám udělat den matek a první máj, v červnu den dětí a den otců, v červenci letní výprodej a státní svátek, v srpnu back to school a letní festivaly, září začátek podzimu, vinobraní, říjen mám udělat Halloween a den české státnosti, v listopadu Black Friday a 17. listopadu, vánoční svátky v prosinci a Silvestra. To je přesně to, co jsem potřeboval, jak se říká, můžu to do těch zákazníků pálit celým rokem.

A teď mu řeknu, jak mi pomůže s další věcí. Řekněme, že protože teď v době, kdy to natáčím, tak je červenec, tak začneme připravovat letní výprodej, už nedáme, státní svátky už taky nedáme, to mám později, ale můžeme začít připravovat back to school, co by mělo být v podstatě na konci srpna. Takže mu říkám, pomoz mi připravit marketingovou kampaň na téma back to school. Zeptej se mě, na co potřebuješ, ale chci reklamu na Facebook, organický příspěvek na Facebook, reklamu na Facebook, mailing a Pmaxku. Jsem mu tu reklamu omylem zadal dvakrát, to nevadí. Tak, on se mě v podstatě tady zeptá na několik otázek, které potřebuje doplnit, aby mi mohl pomoct začít vytvářet tu marketingovou kampaň. Takže se mě ptá na cílovku, na produkty, na rozpočet, na cíl kampaně, na časový rámec, na nějaký tón komunikace, na stávající zákazníky. Tak mu to tady všechno odpovím, že to jsou muži, že prodávám sekačky, že rozpočet mi nevadí, ale že potřebuji mít akvizici pod 300 korun, že cílem je akvizice nových zákazníků, že chci, aby to běželo týden, že chci formálně, ale přátelský tón, že mám databáze a tu bych chtěl ideálně vyloučit a že Pmaxka, protože se na to ptal, nevím proč, tak mi funguje dobře. Tak, on mi tady popisuje vlastně, jak by to mělo všechno tak nějakým způsobem vypadat, tak jsem si to přečetl, říkám, že to je dobrý, ale má to jeden háček. Já tady moc nevidím to zacílení na to back to school a tak se na to ptám, jak to souvisí s back to school. A on mi to tady nějakým způsobem začne vysvětlovat, že tam není jako přímá vazba, ale že teda chce udělat něco jako připravte svůj trávník na podzim a cokoliv podobného. To se mi úplně jako nelíbí, ale líbí se mi tady třeba téma mailingu, zatímco se děti učí, váš trávník může vzkvétat. Řekněme, že jako já nějakým způsobem znám tu svoji cílovku, tak říkám, jo, to vypadá dobře, takže jak by měl vypadat text reklamy na Facebooku. On mi tady připraví, zatímco se děti vrací do školy, váš trávník potřebuje péči. Využijte sezónní změny a vy připravte zahradu na podzim. Je to docela dobrý, ale je to takový, řekněme, suchý. A proto já mu zadávám příkaz, napiš mi tu reklamu jako Russell Brunson, má to být akvizice nových zákazníků, pracuji s tím, co doopravdy chtějí.

Tak a hned to tady máme trošku lepší. Představte si, jaké by to bylo mít trávník, který vypadá jako z časopisu, zatímco ostatní bojují s plevelem a neudržovanou zahradou. To už vypadá mnohem, mnohem líp. Nicméně mu ještě říkám, zapoj tam to téma back to school. A protože znám tu cílovku, tak to, co oni jako řeší, tak je něco jakože pod celoletním valchováním dětmi a jejich kamarády je potřeba teď na ten trávník naset pořádnou péči. A on to tady prostě normálně napíše. Léto je za námi, děti jsou ve škole, pod celosezónním valchováním dětmi a jejich kamarády si náš trávník zaslouží pořádnou péči. A teď to tady v podstatě shrne, takže tohle jsme přesně potřebovali.

Teď k tomu ještě potřebujeme nějaký příspěvek, tak on mi tady napsal někde nahoře, že ty vizuály by měly obsahovat nějaké podzimní motivy jako padající listí, krásně upravené trávníky. Já si o tom myslím něco trochu jiného, nicméně bylo by potřeba to otestovat a já jsem mu prostě řekl, že chci vlastně sekačku a nějaké děti, jak jdou do školy. Tak on mi to tady vyrobil, chtěl jsem po něm ještě nápis, děti jdou do školy, konečně přestanou valchovat trávník. Ten nápis se tomu Everbotu prostě nepovedl. Není to úplně chyba Everbotu, je to prostě chyba těch modelů, které ještě pořád neumí pořádně česky. Takže já bych to v tomto případě vyřešil tak, že mně se třeba líbí vlastně tenhle vizuál, ten mi přijde úplně superový. Jedním co, tak bych si vlastně v Canvě opravil ten nápis, otevřel bych si to do Canvy, tou zázračnou gumou bych ho odstranil a přidal bych si tam normálně prostě psaný text v podstatě tak, jak to má být. Takhle bych si zpracoval tenhle úkol a vrátil bych se k organickým příspěvkům, pak bych si zpracoval mailingovou kampaň, pak bych si nechal udělat podklady pro Pmaxku. Když zahledáte tady v knihovně Everbotu, tak najdete, že tady je video, jak tvořit tu Pmaxku. Je tam úplně speciální, super vymazaný prompt, který vlastně můžete pro to použít a dostanete všechny ty podklady v podstatě na pár kliků, jak se říká. A tím bych měl v uvozovkách hotovo. Nějakým způsobem bych to doladil, doklikal bych to do těch reklamních systémů a kampaň by byla vytvořená.

Tím jsme u konce. Já doufám, že vám tento tip pomůže podpořit vaše podnikání a i když to tak vypadalo, nemusí to být jenom e-shopování. Můžete to připravit na jakékoliv téma vašeho byznysu a tím pádem, že vám to pomůže ušetřit čas a vydělat více peněz. Pokud byste měli jakékoliv otázky nebo vás zajímalo cokoliv, a to nejen ohledně takovýhle, jako řekněme, tvorby reklamních podkladů, tak jako jsme si dneska ukazovali, můžete nám kdykoliv napsat na e-mail [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme.

Zároveň mi dovolte, abych vás pozval na naše živé AI dílny, což jsou takové každotýdenní online hovory třeba se mnou a s dalšími kolegy z odborníky na umělou inteligenci, na mailing, na marketing, na cokoliv podobného. A vždycky jsme vám k dispozici na 60 minut. Ukazujeme vám nějaké zajímavé téma ohledně umělé inteligence a vašeho podnikání a zároveň odpovídáme na všechny vaše dotazy a snažíme se vás celou aplikací provést tak, ať výstupy, které dostanete, můžete okamžitě nasadit vlastně na ty vaše weby, reklamy a cokoliv podobného.

Abych nezapomněl, pokud Everbot ještě nemáte, klepněte pod tímto videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi, ať si vše můžete vyzkoušet. A určitě stojí za to si to zkusit, protože jsme Everbot a jsme revoluční český nástroj s umělou inteligencí a máme ambici stát se světovou jedničkou. A to není jenom nějaký marketingový obrat, ale je to realita. Everbot je jednoduchý a vytvořený proto, abyste ho milovali. A věřte mi, že ho milovat budete, protože vám ušetří desítky hodin práce a dodává výstupy, které berou dech a výsledky vám dodá na jedno, maximálně dvě kliknutí, což znamená takhle. Nezapomeňte, usnadněte si život díky umělé inteligenci, udělejte si ho jednodušší díky Everbotu a já se s vámi těším na viděnou u dalšího videa.

30denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01