Profesionální newslettery, které vaši zákazníci skutečně přečtou. Získejte praktické tipy, jak posílat e-maily, které nepůsobí jako reklamní letáky a přinášejí reálné výsledky.
Zapomeňte na nudné reklamní newslettery, které končí ve spamu. Ukážeme vám, jak vytvořit personalizovaný e-mail, který vaši zákazníci budou chtít číst. Naučíme vás využívat pokročilé šablony v Everbotu pro tvorbu sdělení, která působí osobně a autenticky.
V tomto webináři odhalíme, jak správně zacílit na ideálního zákazníka, jak formulovat poutavý předmět e-mailu a vytvořit obsah, který nezapadne mezi reklamními sděleními. Získáte praktický návod, jak s minimem úsilí a několika kliknutími dosáhnout maximálních výsledků ve vaší e-mailové komunikaci.
Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes vám chci ukázat, jak Everbot dokáže během jedné minuty vygenerovat perfektní mailing. Než se přesuneme do aplikace, dovolte mi krátkou teorii. Pokud chcete, aby váš mailing fungoval, je potřeba ho posílat tak, aby ho lidé skutečně četli. A víte, co lidé skutečně nechtějí číst? Letáky. Pokud váš mail vypadá jako leták ze supermarketu, tak nejen, že často spadnete do spamu, ale lidé okamžitě ví, že se jedná o reklamu a váš mail prostě zahodí. Váš mail musí vypadat jako od kamaráda ze střední, který se po letech rozhodl ozvat, abyste si ho teď dychtivě chtěli přečíst. Tak pojďme na to.
Potřebujete se přepnout do aplikace Everbot. Po levé straně si otevřete záložku šablony a napíšete "newsletter" a vybere se vám tadyhle prodejní newsletter. A do newsletteru vyplníte v podstatě jenom ty věci, které po vás Everbot chce. Ta šablona je připravená tak, aby vám vlastně generovala úplně perfektní výsledky. Takže řekneme, že naše firma, produkt nebo služba je "jak udělat anglický trávník". Já chci prostě lidi pozvat na blogový článek, kde jim říkám, jak udělat anglický trávník. A následně jim v tom článku vlastně něco budu prodávat. To znamená, že to vysvětlím tady v té službě. A téma toho našeho mailu vlastně je, že příští týden jsou slevy od 30 % na všechno vybavení pro založení a péči o anglický trávník.
Teď máme několik možností. Je potřeba tady zadat cílovou skupinu. Buď ji známe, napíšeme, že to je muž 30 let a cokoliv podobného. Anebo na to půjdeme trochu sofistikovaněji a přísahám, že to zdržení za to stojí. A v šablonách si otevřeme šablonu na vytvoření profilu optimálního zákazníka. Do popisu produktu napíšeme, co je náš e-shop. A do ideálního zákazníka napíšeme třeba něco jako "člověk, který má zahradu nebo rodinný dům a chce mít hezký anglický trávník". Necháme vygenerovat. Ve chvíli, kdy se nám vygeneruje tato jedna odpověď, tak si ji prostě jednoduše jenom přečteme, že to dává smysl. Já jsem zatím vždycky našel, že v Everbotu ty odpovědi dávají smysl. Okopírujeme a vrátíme se sem do té šablony pro ten newsletter. Vložíme. Doporučuji, pokud si to můžete dovolit, tak nastavovat zábavní tóny, což třeba tady u e-shopu se zahradní technikou a travním semenem a čímkoliv podobným, tak je úplně jako v pohodě. A dáme vygenerovat. Počkáme krátkou minutku a vidíme, že mailing je hotový. Máme perfektní předmět. V podstatě tohle můžeme jenom okopírovat. Ty modré odkazy jenom prolinkujeme, aby to v tom e-mailu fungovalo, a můžeme posílat. Když ten mail bude poslán takhle, tak je vysoká jistota, že nespadne do spamu, protože to bude posláno jako prostý text a lidé si ho vlastně budou číst, protože hned od začátku nepochopí, že se jedná o nějakou reklamu, kde se jim snažíte něco prodat.
Jsme u konce. Vidíte, že to bylo opravdu rychlé, že nám Everbot připravil perfektní šablonu, kterou stačí, já nevím, udělat 15-20 kliků a máme hotovo. Já doufám, že vám tento tip pomohl a že pomůže podpořit vaše podnikání a ušetřit vám čas.
Pokud byste měli jakékoliv otázky nebo vás zajímalo cokoliv, a to nejen ohledně tvorby mailingu, jako jsme si tady dneska ukázali, ale ohledně i jiných věcí, tak nám můžete napsat na [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme. Zároveň mi dovolte, abych vás pozval na naše Everbot dílny, což jsou takové každotýdenní online hovory s našimi odborníky na umělou inteligenci, na marketing, na SEO a na další témata. Vždycky máme k dispozici 60 minut a během této hodiny budeme odpovídat na všechny vaše otázky, případně vám pomůžeme v Everbotu vše nastavit anebo vás povedeme, ukážeme, tak, aby vám Everbot dával takové výsledky, které budou přesně podle vašich představ. Tak přijďte a nebojte se přinést vlastní dotazy, vlastní témata, se kterými potřebujete pomoci.
Abych nezapomněl, pokud Everbot ještě nemáte, tak klepněte pod tímto videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi a můžete si vše vyzkoušet a můžete s umělou inteligencí začít konečně pracovat. Jsme Everbot a jsme revoluční český nástroj s umělou inteligencí a máme ambici stát se světovou jedničkou. A není tohle nějaký obrat, ale je to realita. Everbot je totiž tvořen tak, abyste ho milovali a věřte mi, že ho doopravdy milovat budete, protože vám ušetří desítky hodin práce, dodává výstupy, které berou dech a ty výsledky vám dodá na jedno maximálně dvě kliknutí, což znamená takhle. Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky umělé inteligenci, a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.