Tematické dny v marketingu: Jak najít příležitosti pro váš byznys

17.07.2025

Za pouhé dvě hodiny připravíte celoroční marketingový plán využívající tematické dny relevantní pro váš byznys. Naučíme vás identifikovat příležitosti jako Světový den zdraví a vytvořit k nim kompletní kampaně.

Vánoční prodeje mají jedno zásadní specifikum - vaše zboží nenakupují ti, kdo jej budou používat, ale ti, kteří jej darují. Ve třetím dílu našeho vánočního seriálu vám ukážeme, jak vytvořit reklamy, které osloví dárce, kteří často vašemu produktu nerozumí nebo neznají jeho hodnotu.

Pomocí modelu Claude 4 Opus Reasoning v Everbotu vám předvedeme, jak připravit přesvědčivé textové reklamy inspirované mistry jako je Russell Brunson a Daniel Kahneman. Naučíme vás také vytvářet působivé produktové bannery s vánočními motivy, které přimějí nakupující k akci. Odhalíme strategie, jak minimalizovat obavy nakupujících a maximalizovat konverze během nejvýnosnějšího období roku.

Kompletní přepis webináře:

Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes mám pro vás marketingový tip, který vám může pomoci s akvizicí nových zákazníků. Je celkem jedno, jestli jste majitel e-shopu, nebo třeba nabízíte služby, nebo jste velká firma, celkem to nevadí. Pojďme do Everbotu a podíváme se, jak vám Everbot může pomoci.

V Everbotu máte funkci tady po levé straně úplně dole, když takhle zarolujete, AI vyhledávač. Do toho AI vyhledávače napište přibližně takový příkaz, jako jsem napsal já. Ahoj, mám e-shop s vitamíny a minerály a proteiny. Potřebuji najít v kalendáři různá výročí, světové dny a podobně, které mohu použít pro moje marketingové akce. Potřeboval bych ideálně na každý měsíc v roce dvě takové akce.

Těmi akcemi si může to být takový ten světový den zdraví a den země a den gumových medvídků a cokoliv vlastně podobného. A abyste to nemuseli vlastně procházet a hledat. A zároveň vlastně chceme najít kontextově to, co řekněme funguje jako s mým podnikáním. Dám jako příklad, já nevím jestli tady ty světové dny existujou, ale pokud jsem třeba firma, která montuje řekněme plynové kotle, tak nechci dělat marketingovou akci na téma světový den tepelných čerpadel. Asi takovýhle dny jako neexistujou, ale jenom tak chápeme kontextově. Chci prostě ty dny, které kontextově se hodí k mému podnikání.

Nechám si ty dny takhle vypsat. Další věc, kterou udělám, tak se podívám, že ty dny jsou jako v pohodě s tím, co dělám. Tak e-shop s vitamíny, trefilo se to úplně se vším. Ty dny si okopíruji a otevřu si na novém panelu AI chat, nechám klidně chat GPT 4 a napsal jsem mu. Ahoj, mám e-shop s vitamíny, minerály a proteiny. Toto je seznam dní, na které bych chtěl připravit tematickou marketingovou akci. Můžeš mi pomoci? A normálně jsem přes Ctrl-C, Ctrl-V tam vložil ty jednotlivé dny. On si tady něco takhle nějak napsal, zesumíroval a napsal, o čem by to asi tak jako mělo být prostě ta akce. Tady třeba, že světový den Braillova písma zaměř se na inkluzivitu a dostupnost, představ produkty, které podporují zdraví očí a celkovou pohodu. To je docela dobrý vlastně nápad. A právě o to jde, že místo toho, abych neustále nabízel vitamínky, proteiny a cokoliv podobného, tak já tady najednou můžu nabízet nějaký zinek, lutein a další věci, o kterých jsem vlastně ani nevěděl, že bych na ně mohl udělat marketingovou kampaň. A zároveň můžu udělat takzvanou dosahovku, to znamená kampaň, která má za úkol nějakým způsobem oslovit nové lidi, kteří třeba o mém e-shopu do té doby nevěděli nebo cokoliv podobného. Takže řeknu mu, super, tak pojďme detailně připravit 4. ledna. Tak on mi tady napíše nějaký detailní marketingový plán na ten světový den Braillova písma a píše tady, že cíl kampaně teda bude zvýšit povědomí o důležitosti zdraví očí a inkluzivitě, podpořit prodej produktů, které přispívají k ochraně a zlepšení zraku. Cílová skupina, lidé se zájmem o zdraví očí, rodiny, jednotlivci, kteří chtějí podpořit inkluzivitu zákazníci se zájmem o produkty pro celkové zdraví a pohodu. A tak dále.

Takhle mi tady vlastně napíše, co mám udělat e-mailovku, nějaké socky, nějaký blogový příspěvek, nějakou speciální nabídku a tak dále. Tak mu třeba napíšeme, že bych chtěl třeba vědět, jak by měl vypadat edukativní příspěvek, který získá velké dosahy cenící organicky. On tady zase popisuje cokoliv vlastně podobného a tak dále. Abychom se nezdržovali, tak ten postup je prostě jednoduchý. Vy si tady vezmete z toho, co on vám tady navrhuje, to, že máte udělat tu e-mailovku, ty sociální média, ten blogový příspěvek a tak dále, bod po bodu a necháte ho zpracovat vlastně přes podobný prompt, tak já jsem tady napsal, jak by měl vypadat edukativní příspěvek, tak napíšete, jak by měl vypadat blogový článek, jak by měl vypadat příspěvek na sociální sítě a cokoliv podobného.

Potom následně můžete říct, ať vám vypíše nějaký prompt pro grafický generátor, pro generátor obrázků a s tím promptem si otevřete tady AI grafika a zkusíte, já bych navrhl třeba zkusit ideogram 3, vyzkoušet Midjourney, Midjourney neumí úplně dobře česky, tak si to pak budete muset opravit v Canvě, ale to nevadí, vyzkoušel bych Everbot grafiku, tu základní i tu dvojku, vyzkoušel bych Stable Diffusion a vlastně prohnal bych ten příkaz, který on mi vygeneruje, těmi jednotlivými modely a tím bych vlastně si vytvořil takhle celou tu marketingovou kampaň postupně na všechny dny.

Když to teď vezmu jednoduše, tak když si v sobotu ráno sednete, tak do oběda tímto způsobem máte připravenou kampaň takhle na celý rok a ušetřili jste desítky hodin práce nebo desítky tisíc za to, že jste to zadali nějakému freelancerovi.

Jsme u konce dnešního tipu, je to všechno a přestože byl ten tip docela rychlý, tak doufám, že vám tento tip pomůže podpořit vaše podnikání. Znovu zdůrazňuji, nemusíte to používat jen pokud máte e-shop, bude to fungovat i pokud prodáváte fotovoltaické panely, jste realitní kancelář, jste masér, lektor angličtiny, cokoliv podobného. Vždycky to prostě půjde použít, protože ten AI vyhledávač vám najde ty dny, které tematicky odpovídají tomu vašemu podnikání, když mu řeknete, o čem to vaše podnikání je.

Pokud byste měli jakékoliv otázky, nebo vás zajímalo cokoliv, a to nejen ohledně takového druhu práce, který jsme si tady dneska ukázali, tak napište na [email protected] a kolegové vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpoví. A nebo je tu další možnost, zároveň přijďte na naše AI živé dílny, což jsou takové, řekněme, online rozhovory se mnou a s dalšími kolegy, kteří jsou odborníci na umělou inteligenci, na SEO, na marketing a na copywriting a na všechno podobné. A kde jsme vám k dispozici na 60 minut a během téhle hodinky se vám snažíme odpovědět na všechny vaše dotazy, případně vám ukážeme, jak Everbot nastavit, tak aby ty výstupy, které vám z Everbotu proudí, jste mohli okamžitě nasadit a byly přesně podle vašich představ.

Abych nezapomněl, pokud se na toto video díváte a Everbot nemáte, klepněte pod tímto videem na odkaz a zaregistrujte si pětidenní bezplatnou verzi Everbotu, ať si vše můžete vyzkoušet a začít s umělou inteligencí pracovat. A udělejte to proto, že jsme Everbot a Everbot je revoluční český nástroj s umělou inteligencí a já jsem přesvědčen, že jednou z něj bude světová jednička. A myslím si to z toho důvodu, že naši vývojáři Everbot tvoří tak, abyste ho milovali a věřte mi, že ho milovat budete, protože nemusíte do Everbotu zadávat žádné složité příkazy, nemusíte být mistr světa v používání umělé inteligence, stačí, když umíte ťukat do klávesnice a máte aspoň základní představu, jaký má být váš výsledek, to zadáte a Everbot je vytvořený tak, aby přeformuloval ty vaše příkazy a vytvořil výstupy, které vám vezmou dech a především to všechno na jedno, dvě kliknutí, což znamená takhle. Tak nezapomeňte, usnadněte si díky Everbotu život a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.

30denní garance vrácení peněz

Vyzkoušejte aplikaci Everbot bez závazků a bez rizika

Ušetřete až 6+ hodin denně a tvořte obsah, který prodává, s Everbotem na pár kliknutí.

cta-image
avatar-girlavatar-boy
© 2025 Everbot Všechna práva vyhrazena. | Everbot, s.r.o., Olomoucká 267/29, Opava, 746 01