Snižte PNO vašich Google kampaní a zvyšte prodeje díky chytrému využití YouTube Shorts. Jednoduchý systém tvorby krátkých videí, která zasáhnou vaši cílovou skupinu a promění sledující v platící zákazníky.
YouTube Shorts představují mocný nástroj pro získání relevantního publika a zlepšení výkonu vašich Google Ads kampaní. Díky propojení YouTube kanálu s Google Ads získáte cenné signály pro tvorbu nového publika, což vede k lepším prodejům a nižšímu PNO ve vašich Performance Max kampaních.
V tomto webináři představíme kompletní workflow od analýzy ideálního zákazníka po tvorbu poutavých scénářů, které řeší konkrétní problémy vaší cílové skupiny. S naším postupem vytvoříte desítky kvalitních Shorts videí rychle a efektivně. Stačí teleprompter, váš produkt v ruce a scénáře generované umělou inteligencí - a váš YouTube kanál začne pracovat pro úspěch vašeho e-shopu.
Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes vám chci ukázat, jak můžete využít k podpoře vašich prodejů na vašem e-shopu, nebo i k podpoře vašich služeb, prodeje vašich služeb, YouTube. YouTube je druhý největší vyhledávač světa a díky formátu Shorts na něj chodí také spousta lidí, jak se říká, prokrastinovat. Musím říct, že jim perfektně funguje algoritmus a když budete mít dobře udělaný popisek vašeho shortu a obsah toho shortu, tak dokážete pěkně trefit vaši cílovku. No a když si propojíte YouTube kanál s Google Ads, tak díky PMax kampaním můžete nejen remarketovat ty diváky, ale především získáte signály pro tvorbu nového publika. No a to znamená lepší prodeje, nižší PNO ve vaší PMax kampani. Jak už jste asi pochopili, tak dnes to bude o tom, jak tvořit perfektní short snadno a rychle pro váš e-shop nebo pro vaši službu, tak, abyste později vše přetavili do úspěchu v PMax kampani nebo v čemkoliv podobném a jiném.
Pojďme rovnou do Everbotu. Čím musíte začít, tak je v AI šablonách si otevřít profil optimálního zákazníka. Tady napíšete, jaké je vaše podnikání, tak já píšu, že jsem e-shop s potravinovými doplňky, vitamíny, minerály a proteiny. A napíšete, kdo je váš ideální zákazník. Já říkám, že to je člověk, který kupuje vitamíny, minerály a že chce mít kvalitnější život. Nechám si vygenerovat tři odpovědi, přečtu si je, vyberu si tu, která se mi nejvíc líbí, okopíruju. Dále si otevřu v AI chatu model Claude 4 Sonnet Reasoning a zadám následující příkaz: "Níže uvádím popis mého optimálního zákazníka, potřebuju vytvořit zajímavý scénář pro YouTube Shorts, který jen vložím do teleprompteru, v ruce budu držet výrobek a scénář přečtu. Nechci nic prodávat, jen chci sdílet hodnotné a zajímavé informace. Vždy ti napíšu název produktu a ty mi vytvoř prosím scénář." A tady vkládám toho optimálního zákazníka. On něco napíše a jdeme na to. Říká, ať mu napíšu první produkt. Takže já mu jako první produkt píšu, že je magnézium bisglicinát a dostávám nějaký shorts, který prostě zní: "Věděli jste, že existuje forma magnesia, která se vstřebává až pětkrát lépe než magnézium z běžné lékárny?" Takhle to přečtu. Prostě jednoduše do toho teleprompteru, to je zařízení, které si koupíte, stojí to pár stovek. Vy si do něj vlastně nakopírujete ty texty, které takhle potřebujete přečíst a začnete točit jedno shorts za druhým. Nicméně, mně se tady ten text ještě nelíbil a to si prosím zapamatujte. On vám často udělá takový prodejní text. Řekněte mu, že potřebujete řešit problém. Takže já třeba řeknu, zaměř to víc na řešení nějakého problému. Třeba jako blbě spíte a tak dále. A on mi udělal nový short, který přečtu: "Blbě spíte, budíte se unavení i po osmi hodinách v posteli." Tady ta udička přesně trefí tu moji cílovku a ta se začne dál koukat. Ukážu produkt a řeknu, možná máte stejný problém jako 80% lidí. Nedostatek kvalitního magnézia a tak dále. Takhle to přečtete. To short stačí, když má 30, 20, 60 sekund. Víc vteřin to mít nemusí. Následně je důležité natočit to na výšku. Následně to střihnete, nahrajete na YouTube a necháte to dělat vlastně svoji práci. Takhle těch shorts si vytvořte minimálně na každý den jedno. V ideálním případě budete mít dvě až tři denně. A doopravdy ten YouTube skoro bych řekl jako zaspamujete.
Tady prostě vyhrává to, že jak budete mít třeba víc těch produktů, víc těch služeb, nebo tu vaši službu budete nabízet z různých pohledů, tak vlastně vyhraje ten, kdo dokáže jako ulovit nejvíc publika. A nejvíc publika ulovíte právě tím způsobem, že budete mít toho obsahu hodně, bude rozličný a ti lidé k vám budou chodit.
Jak vidíte, tohle je opravdu velmi jednoduché. Nejtěžší práce na tom je vzít si ten teleprompter a potom ty texty, které vám Everbot a Claude takhle vypíše, tak je vlastně na ten teleprompter přečíst. A doporučuji to udělat, doopravdy to funguje, především pokud si pouštíte PMax kampaně, tak si doopravdy spárujte ten YouTube s tím Google Ads účtem a bude vám to perfektně snižovat PNO.
Dnes jsme u konce a já doufám, že vám tento tip pomůže ušetřit pár peněz v kampaních, přivést nové zákazníky a celkově prostě vylepšit vaše podnikání a vydělat více peněz. Pokud byste měli jakékoliv další otázky, nebo vás zajímalo cokoliv, nejen ohledně tvorby takovýchto podkladů nebo takovýchto marketingových tipů, jako jsme si ukázali dnes, tak nám můžete kdykoliv napsat na [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy rádi odpovíme.
A nebo je tu druhá možnost, můžete přijít na naši živou Everbot dílnu, což je takový každotýdenní online hovor se mnou a s dalšími odborníky na umělou inteligenci, na marketing, na SEO, na cokoliv dalšího. A vždy jsme k dispozici vám hodinu, ukazujeme vám nějaké téma, o kterém si myslíme, že by mělo pomoci vašemu podnikání a zároveň odpovídáme na všechny vaše dotazy a ukazujeme vám, jak si celou aplikaci nastavit, tak abyste měli jednoduché výstupy na jedno, maximálně dvě kliknutí.
Abych nezapomněl, pokud Everbot ještě náhodou nemáte, tak klepněte pod tímto videem a zaregistrujte si jeho pětidenní bezplatnou verzi, která je zdarma a můžete si umělou inteligenci konečně vyzkoušet a začít s ní pracovat. A já vám doporučuji začít s ní pracovat díky Everbotu, protože Everbot je revoluční nástroj s umělou inteligencí, který má ambici stát se světovou jedničkou a to z toho důvodu, že vlastně všechny ty modely a všechny ty funkce, které v Everbotu najdete, tak jsou udělané tak, aby se vám používaly velmi jednoduše, nemuseli jste být experti na umělou inteligenci a hlavně, aby všechny výstupy vám Everbot dodal na jedno, maximálně dvě kliknutí, což znamená takhle.
Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky umělé inteligenci, udělejte si ho jednodušší díky Everbotu a já se s vámi těším na viděnou u dalšího videa.