Poznáte vašeho zákazníka do hloubky pomocí emočních příběhů. Naše dvě šablony odhalí skryté motivace, obavy a přání vašich klientů - to vše během pár minut místo desítek hodin výzkumu.
Detailní znalost vašeho ideálního zákazníka je základem úspěšného marketingu. V tomto webináři vám ukážeme, jak pomocí kombinace dvou výkonných šablon v Everbotu - "Profil optimálního zákazníka" a "Zákazníkův deník" - získáte během minut pohled do mysli vašich potenciálních klientů. Naučíme vás, jak správně nastavit parametry šablon, aby vám umělá inteligence vytvořila komplexní profil včetně emočních motivací, obav a přání vašich zákazníků.
Místo zdlouhavých průzkumů a analýz, které dříve zabraly desítky hodin, získáte emocionálně bohatý příběh z každodenního života vašeho zákazníka. Uvidíte, jak tato metoda funguje na praktickém příkladu s rajčatovou omáčkou, a dozvíte se, jak tento postup aplikovat na jakýkoliv vlastní produkt nebo službu. Výsledkem budou nejen nové pohledy na vaše zákazníky, ale především marketingové texty, reklamy a vizuály, které rezonují s jejich skutečnými potřebami a přáními. Garantujeme, že v 90 % případů objevíte nové marketingové cesty a nápady, které vám přivedou nové zákazníky.
Krásný den, já jsem Honza z Everbotu a dnes vám ukážu, jak ještě více poznat vašeho zákazníka. Když totiž budete detailně znát vašeho ideálního zákazníka, dokážete tvořit takové marketingové cesty a strategie, texty, reklamy, vizuály, cokoliv, které budou fungovat mnohem lépe, než když se snažíte cílit na někoho, o kom toho moc nevíte, anebo si myslíte, že to víte správně a přitom to správně nevíte. A v minulých letech se takové průzkumy nebo takové, řekněme, získat takové informace, jaké si ukážeme dnes, tak nám trvalo několik hodin, někdy i desítek hodin. A dnes můžete téměř v totožné kvalitě získat stejný výstup za pár minut v Everbotu.
Tak, pojďme rovnou do Everbotu. Nejdříve si otevřete v Everbotu funkci AI šablony a najděte si šablonu profil optimálního zákazníka. Ty šablony se hledají takhle, stačí napsat třeba optimální a máte to, otevřete a jste na té šabloně, kterou si tady ukazujeme. Tady musíte popsat váš produkt nebo firmu, nebo službu, podle toho, co se snažíte tomu zákazníkovi prodat nebo nabídnout. Čím košatější ten popis uděláte, tím lépe. Na druhou stranu občas se vyplatí dát to takhle stručně, tak jako jsem to napsal já, a nechat tu umělou inteligenci být kreativní. Protože když tam napíšete třeba o té rajčatové omáčce úplně všechno, tak zároveň trochu vymezíte pole působnosti, kde ta inteligence může hrát a obíráte ji o tu kreativitu.
Ideální zákazník, tak popíšete, kde je váš ideální zákazník a zase ho popíšete tak, jak to je prostě. Nemusíte být detailní, prostě takže nám jde o to, chceme dělat akvizici nových lidí, kteří si na e-shopu koupí rajčatovou omáčku, kterou nikdy neviděli a neochutnali. Hotovo, tečka. Necháme si vygenerovat toho ideálního zákazníka. To už určitě znáte tuhle šablonu, máte tady napsaných prostě spoustu věcí, co dělá, čeho se bojí, co chce, co nechce.
A teď je potřeba na to vlastně začít vymýšlet tu marketingovou komunikaci. Ale řekněme, že není to úplně jednoduchá disciplína a proto je v Everbotu ještě další šablona a ta se jmenuje Zákazníkův deník. Zase ji najdete, když si otevřete šablony a až se vám to načte, tak napíšete Zákazníkův deník. Tady Zákazníkův deník a šablonu si otevřete.
Tak a šablona se vyplňuje následovně. Samozřejmě můžete jít rovnou na tu šablonu bez toho předchozího optimálního zákazníka, ale já vlastně si toho optimálního zákazníka vygeneruju a vložím si ho sem do ideálního zákazníka. Šablonu si natáhnete na 2000 slov, fakt netroškařte, prostě si to natáhněte a nechte si vygenerovat 4 odpovědi. Já ty 4 odpovědi generuju vždycky a nevím proč, ale nejčastěji se mi líbí až ta poslední, ale možná je to náhoda, oni jsou vždycky všechny dobré.
A teď si musíte dát práci, že si opravdu všechny ty odpovědi pročtete. A najednou tady máte velmi emoční text, kdy třeba tady si ten náš zákazník stěžuje, že jeho čas letěl hrozně rychle, že si chtěl dopřát něco nového a chutného k obědu, ale pracovní povinnosti ho pohltily, takže prostě neměl čas si to jídlo připravit a podobně. Vidíte, že tady je nedostatek času, chce zdravý životní styl a cokoliv podobného. A na to víme, že teď můžeme komunikovat ty všechny texty, kreativy a cokoliv podobného o té naší rajčatové omáčce.
A ono se to možná zdá, že říkáte Honzo, to je úplná blbost prostě, ale ne, to opravdu doporučuji. Udělejte si tento postup s vaším produktem, s vaší službou a já vám garantuji, že na 90% získáte nové pohledy na věc, nové názory a nové marketingové cesty. Tak to určitě zkuste.
Jsme u konce tady toho dnešního tipu. Já doufám, že vám tento postup v kombinaci s těmito dvěma šablonami dokáže nejen ušetřit čas na nějakou kreativitu, ale taky vydělat peníze a přivést nové zákazníky pro vaše podnikání. Pokud byste měli jakékoliv otázky, nebo vás zajímalo cokoliv, a to nejen třeba ohledně tohoto postupu nebo práce se šablonami, můžete nám kdykoliv napsat na e-mail [email protected] a my vám na všechny vaše dotazy moc rádi odpovíme.
Zároveň mi dovolte, abych vás pozval na naše živé Everbot dílny, což jsou takové každotýdenní online živé hovory přes Google Meet se mnou a s dalšími odborníky na umělou inteligenci, na marketing, na SEO a na další témata. A vždy jsme vám k dispozici na 60 minut a během této hodiny vám odpovídáme na všechny vaše dotazy, ukazujeme vám vždy nějaký expertní tip a zároveň se vám snažíme pomoci celou aplikaci nastavit nebo vás provést tak, abyste dostali perfektní výstupy přesně tak, jak je požadujete.
Pokud se na toto video díváte a Everbot ještě nemáte, tak pod tímto videem klepněte, je tam odkaz a získáte jeho pětidenní bezplatnou verzi a můžete si umělou inteligenci a Everbot vyzkoušet a začít s ní konečně pracovat. Protože když to neuděláte vy, tak vaše konkurence ano a já vám garantuji, že vám ujede vlak.
Jsme Everbot, jsme revoluční český nástroj s umělou inteligencí a máme ambici stát se světovou jedničkou. A není to nějaký marketingový obrat, ale je to realita. Everbot je jednoduchý a je vytvořen tak, abyste ho milovali a věřte mi, že ho milovat budete, protože vám ušetří nejen spoustu peněz a spoustu času, ale hlavně vám dodá výstupy, které leckdy získáte na jedno dvě kliknutí, což znamená takhle a bývají doopravdy perfektní. Tak nezapomeňte, usnadněte si život díky umělé inteligenci, udělejte si ho jednodušší díky Everbotu a já se s vámi těším na viděnou u dalšího Everbot videa.